کتاب الکترونیک " شوق‌ وصال " منتشر شد

کتاب عکس الکترونیک " شوق‌وصال " با بیش از 300 تصویر مربوط به " دفاع مقدس" در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛کتاب عکس الکترونیک " شوق وصال " ، که شامل بیش از 300 تصویر مربوط به زمان " دفاع مقدس " و " جنگ تحمیلی " به روایت " سرلشکر صفوی " است، با هدف گسترش فرهنگ " ایثار و شهادت "، در فضای مجازی منتشر شد.

کتاب عکس "شوق وصال" مجموعه‌ای از عکسهای " سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی (رحیم)صفوی " از دوران " دفاع مقدس " و " جنگ تحمیلی " است که با زبان تصویر چهره "شهدای والامقام " و " بسیجیان " و " رزمندگان دریادل دوران دفاع مقدس " را به نمایش می‌گذارد.

این اثر توسط موسسه انتشارات موزه " دفاع مقدس تهران " جمع‌آوری و در مهر ماه 1394 رونمایی شد و شامل ده فصل می باشد که در ابتدای هر فصل عملیات‌های شاخص سالهای " دفاع مقدس " به همراه نقشه عملیاتی آن تشریح شده است.

"
سرلشکر صفوی " در ابتدای این اثر و در بیان ضرورت انتشار کتاب عکس " شوق وصال " گفته است:

دغدغه و نگرانی این بنده جامانده از قافله یاران و همسنگران شهیدم همواره این است که آن واقعه زنده و پویا در آینده ای نه چندان دور به عنوان یک افسانه مورد قضاوت و تلقی عده ای قرارگیرد که این خیانت و ظلم به " شهداء "، " جانبازان "، " ایثارگران " و " آزادگان " و ملتی است که در آن هشت سال اوج وفاداری‌شان به رهبر انقلاب اسلامی و فداکاری در راه ارزشها را نشان دادند و با ظرفیت " مقاومت و ایثارگری " خود دشمنان را غافلگیر کردند و حماسه اقتدار ملی را آفریدند.

وی افزود: این نگرانی و دغدغه سبب شد تا پس از چاپ کتاب خاطراتم با عنوان " از جنوب لبنان تا جنوب ایران " و بیان تاریخ شفاهی " دفاع مقدس "، عکس های خود در دوران "جنگ تحمیلی " را جمع آوری و حاشیه نگاری کنم و با توجه به تغییر ذائقه نسل امروز ، با زبان تصویر کتاب عکسی را که مزین به چهره های منور " شهدای مظلوم " و " بسیجیان " و " رزمندگان " دریادل است را منتشر و تقدیم آن " حماسه سازان عاشورایی " نمایم.

شایان ذکر است ، فصل دهم کتاب عکس " شوق وصال " به بیان تصویری کوتاهی از حضور " رهبر معظم انقلاب" ، " حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای " در جبهه های " جنگ تحمیلی " پرداخته و به توصیف بخشی از تصمیمات سرنوشت ساز ایشان در " دفاع مقدس " می پردازد.

انتهای پیام /

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجاکلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار