ساری ؛

سهم آمل از تملک دارایی 17میلیارد و 906 میلیون تومانی

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آمل گفت: مبلغ ۱۷ میلیارد و ۹۰۶ میلیون تومان از تملک دارایی شهرستان از تمرکز استانی باید در شهرستان هزینه شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به سهم اعتبار ۳۱۴ میلیارد ریالی شهرستان در سال ۹۴ گفت: خوشبختانه با پیگیری هایی که صورت گرفت درسهم اعتباری بیش از ۳۸۱ پروژه عمرانی تعریف شده است که تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات شهرستان در سال ۹۴ صورت گرفت.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آمل ادامه داد: باید از این فرصت استفاده کنیم که در شرایط اقتصادی در هرسال با دستور ویژه وزیر آموزش وپرورش از اعتبارات خارج ازاستانی ۳ مدرسه را برای ساخت اختصاص دادند.

رسولی تاکید کرد: در رفع مشکلات برق ماهیانه حداقل ۴۰۰ میلیون تومان به اداره برق آمل اختصاص پیدا می کند که بتوانیم مشکلات برق را در شهر و روستا حل کنیم.

وی با اشاره به اختصاص مبلغ ۴ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان برای راه روستایی شهرستان اظهارداشت: بیش از ۹۵ درصد راه های روستایی زیرسازی و آسفالت صورت گرفته است که امیدوایم با همکاری راه روستایی و راه و شهرسازی مازندران بزودی شاهد افتتاح آسفالت راه های روستایی که در دست اقدام است باشیم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه با اشاره به شروع ساخت ۳ مدرسه در روستاهای شهرستان خطرنشان کرد: ۸۰۰ میلیون تومان برای ساخت ۳ مدرسه کلاکسر ، محمدآباد و معلم کلا از بودجه ملی اختصاص پیدا کرد که عملیات اجرایی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش شروع شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سهم ، تملک ، دارایی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.