اراک؛

افتتاح یک مجتمع فرهنگی- ورزشی در شهرستان خمین

مجتمع فرهنگی ورزشی شهرستان خمین با مشارمت بخش خصوصی در شهرک فرهنگیان این شهر احداث و مورد بهره برداری قرارگرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،این مجموعه فرهنگی، ورزشی با اعتبار35 میلیارد ریال در زمینی به مساحت دوهزارو 428 متر مربع و زیر بنای 400 متر مربع احداث شده است . 

این مجتمع مجهز به دستگاه های هوازی از نوع پزشکی - ورزشی است و قرار است در مرحله بعدی به امکانات پزشکی، آ ب درمانی و تفریحی نیز مجهز شود.

درحال حاضر 13 باشگاه ورزشی زیرپوشش اداره ورزش و جوانان، 12 مکان ورزشی دولتی و هفت مکان بخش خصوصی در شهرستان خمین فعال است.
فرماندار خمین در مراسم بهره برداری از این مجتمع فرهنگی -ورزشی گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی، توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و بصیرت افزایی نسل جدید در پرهیز از شبکه های فاسد و مسموم کننده استکبار جهانی و صهیونیسم شیطان صفت است.

ساداتی افزود: یکی از دغدغه ها و اولویت های کاری دولت ایجاد فضای سالم فرهنگی و ورزشی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته است.

فرماندار خمین افزود: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در حماسه تاریخی 13 ابان امسال نشان دادند که استکبارستیزی و نه گفتن به فرهنگ غرب در بین نسل آینده ساز میهن اسلامی ساری و جاری است .

انتهای پیام/ف
برچسب ها: اراک ، ورزشی ، خمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.