طهماسبی: برای جایگزینی ملی‌پوشان در تیم‌های قوی در حال رایزنی هستم

مربی تیم ملی جوانان کانوپولو قایقرانی گفت: برای جایگزینی ملی‌پوشان در بین تیم‌های قوی برای حضور در لیگ‌ها در حال رایزنی هستم.

طهماسبی: برای جایگزینی ملی‌پوشان در تیم‌های قوی در حال رایزنی هستمجمیله طهماسبی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم بانوان جوانان بهترین نتیجه را در مسابقات آسیایی کسب کرد انگیزه خوبی برای ملی‌پوشان شد و  هم اکنون تنها برنامه‌ای که دارم تقسیم ملی‌پوشان بین تیم‌های قوی به منظور حضور در لیگ است.

وی افزود: در حال رایزنی برای کمک به این ملی‌پوشان هستم زیرا مربی این قایقرانان هستم و باید آن‌ها را  یاری کنم تا در تیم‌های قوی برای حضور در لیگ‌ها جایگزین شوند.

طهماسبی در ادامه یادآور شد: پس از برگزاری جلسه کمیته فنی مسابقات لیگ، اردوهای تدارکاتی پیش از مسابقات جهانی و غیره معلوم خواهد شد اما برنامه‌هایخوبی برای این تیم تا استارت مسابقات جهانی در نظر گرفته شده است.

طهماسبی تاکید کرد: اساسی‌ترین قدم ما برای تشکیل اردوها تا مسابقات قهرمانی کشور است که با توجه به مذاکرات آینده کمیته فنی نتایج آن مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار