شیراز؛

کشف كالای قاچاق 7 ميليارد ريالی در فارس

فرمانده انتظامي استان فارس از كشف سه محموله كالای قاچاق به ارزش 7 ميليارد و 300 ميليون ريال در اين استان طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران پليس آگاهی استان فارس فردي را كه در كار قاچاق گوشي تلفن همراه  از بنادر استان هاي جنوبي كشور به شيراز فعاليت داشت شناسايي كردند.

وي ادامه داد:  با انجام اقدامات اطلاعاتي منزل وي را در شيراز كه به محل دپوي گوشي تلفن همراه قاچاق تبديل شده بود شناسايي و در بازرسي از آن ۱۶۳ دستگاه انواع گوشي تلفن همراه به ارزش تقريبي يك ميليارد و 500 ميليون ريال كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: در عمليات ديگري ماموران پس از شناسايي يك قاچاقچي كالا كه در قاچاق بذر ميوه جات به صورت عمده فعاليت داشت، انبار وي را در شيراز شناسايي و در بازرسي از آن مكان تعداد 7 هزار و 790 قوطي انواع بذرهاي ميوه جات فاقد مدرك گمركي به ارزش تقريبي 3 ميليارد ريال كشف كردند.

سردار "گودرزي" بيان كرد: در اقدام ديگري ماموران پس از آنكه از حمل كالاي قاچاق توسط دو دستگاه خودرو "سمند" كه كالاها را از استان هاي جنوبي كشور به مقصد شيراز بارگيري كرده بودند مطلع شدند، با استقرار در طول مسير تردد خودروها،  هر دو را متوقف و مشخص شد حامل كالاي خارجي از نوع تجهيزات رايانه اي هستند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين دو خودرو تعداد ۱۳۸ دستگاه لپ تاب، ۳ دستگاه مانيتور، ۲۲۶ عدد لوازم جانبي كامپيوتر از قبيل هارد به ارزش تقريبي 2 ميليارد و 500 ميليون ريال كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس اضافه كرد: ماموران در عمليات ديگري پس از شناسايي چندين دستگاه خودرو تندرو كه كالاي قاچاق از نوع "سيگار" را از بنادر استان هاي جنوبي كشور به مقصد شيراز بارگيري كرده بودند، ‌آنها را زير نظر قرار دادند تا اينكه مشخص شد،‌ قاچاقچيان كالاها را در يك باب منزل در شيراز انبار مي كنند.

سردار "گودرزي" گفت: در بازرسي از آن منزل حدود 300 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش تقريبي 300 ميليون ريال كشف شد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کشف ، کالای ، قاچاق ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.