ساری ،

درخشش كشتی گيران مازندرانی در انتخابی تيم ملی

دبيرهيئت كشتی مازندران از درخشش كشتی گيران بزرگ سال مازندرانی در قهرمانی كشور انتخابی تيم ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ غلام رضا نوري زاده با اشاره به درخشش كشتي گيران مازندراني در رقابت هاي قهرماني كشور انتخابي تيم ملي بيان داشت: در مسابقات كشتي آزاد قهرماني بزرگ سالان كشور در تهران كشتي گيران مازندراني حضوري مقتدر و ارزشمندي داشتند.

وي از كسب مقام اولي پنج كشتي گير مازندراني در هشت وزن تصريح كرد: در اين مسابقات 13 كشتي گير مازندراني موفق به كسب رتبه اول تا سوم شدند.

دبيرهيئت كشتي مازندران در ادامه گفت: سيد مصطفي دامادي در وزن 57 كيلوگرم، مهران نصيري در 61 كيلوگرم، سعيد داداش پور در 70 كيلوگرم، محمدجواد ابراهيمي در 86 كيلوگرم و سيد رضا موسوي در وزن 125 كيلوگرم به عنوان پنج كشتي گير مازندراني با برتري مقابل حريفان در فينال موفق به كسب عنوان قهرماني شدند.

نوري زاده افزود: همچنين در وزن 61 كيلوگرم فرزاد عموزاد، كيانوش نادري در 74 كيلوگرم و

اباذر اسلامي در وزن 97 كيلوگرم به عنوان ديگر كشتي گيران مازندراني موفق به كسب مقام

دومي شدند.

وي با بيان اينكه رضا اطري در وزن 57 كيلوگرم، مهران شيخي در 61 كيلوگرم، رضا عبدالله

پور در 65 كيلوگرم، سيد مهرشاد اكبري در 70 كيلوگرم و جابر صادق زاده 125 كيلوگرم به

عنوان ديگر كشتي گيران مازندراني در جايگاه سوم قرار گرفتند.

دبيرهيئت كشتي مازندران با اشاره به اينكه از سوي كميته فني اين مسابقات محمد جواد ابراهيمي از مازندران به عنوان فني ترين كشتي گير انتخاب شد، خاطرنشان كرد: نفرات برتر اين رقابت ها به اردوي تيم ملي دعوت مي شوند.

نوري زاده در پايان افزود: در نتايج تيمي مازندران با 76 امتياز با اقتدار قهرمان شد و تيم هاي كرمانشاه با 48 و تهران با 40 امتياز به ترتيب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: درخشش ، کشتی ، مازندران ، وزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.