اصفهان؛

پیشرفت 65 درصدی پل غدیر و تقاطع مدیسه بر روی رودخانه زاینده رود

دو طرح پل غدیر و تقاطع غیر همسطح مدیسه در محور زرین شهر به شهرکرد در صورت تامین اعتبار لازم در سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رییس اداره نظارت برراههای اصلی وفرعی این اداره کل درخصوص طرح پل غدیر گفت: پل دوم غدیر واقع در باند دوم محور زرین شهر به شهرکرد و بر روی رودخانه زاینده رود در راستای تکمیل باند دوم زرین شهر شهرکرد در شهرستان لنجان احداث شده که تاکنون 65 درصد پیشرفت داشته است.

شاهسوندی با اشاره به مشخصات فنی این طرح بیان داشت : این پل به طول 240 متر با 8 دهانه 30 متری و ارتفاع 14 متر دارای 40 عدد تیر به وزن 45 تن و به طول 32 متر می باشد که در احداث آن از تکنولوژی پیش تنیدگی استفاده شده است

وی اظهار داشت : تاکنون 2میلیارد ریال در احداث این پل هزینه شده که در صورت تامین اعتبار 30 میلیارد ریالی تا دهه فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید .

رییس اداره نظارت بر راههای اصلی وفرعی این اداره کل افزود : از دیگر پروژه های راهسازی در محور زرین شهر به شهرکرد، احداث تقاطع غیرهمسطح روستای مدیسه با یک دهانه 25 متری وارتفاع 8/5 متر جهت تسهیل و ایمن سازی عبور عرضی خودروهای روستاهای مدیسه وشورجه به محور پرتردد زرین شهر شهرکرد می باشد که تاکنون 8 میلیارد ریال هزینه شده وبدلیل کمبود اعتبار متوقف شده است .

شاهسوندی اعتبار لازم برای تکمیل این طرح را 10 میلیارد ریال عنوان کرد

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.