تبریز؛

حذف بروکراسی درخواست سرمایه گذاران گردشگری در آذربایجان شرقی

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی حذف بروکراسی را درخواست اصلی سرمایه گذاران بخش گردشگری اعلام کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قهرمانی با اشاره به تاثیر مثبت توسعه سرمایه‌گذاری همچون اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی برای مردم گفت : در حال حاضر بیشتر از 55 پروژه توسط بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی در مرحله اجراست.

وی تصریح کرد: بازار تاریخی تبریز انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی بافت قالی وجود موزه‌ها و بناهای فراوان تاریخی در استان همانند روستای کندوان شرایط را برای رغبت سرمایه‌گذاران فراهم می کند .

قهرمانی افزایش مراکز اقامتی در تبریز و جلفا را از ضرورت‌های حوزه گردشگری استان عنوان کرد و یادآور شد: اولویت معاونت سرمایه‌گذاری بر توسعه گردشگری روستایی و بوم‌گردی است.

وی همچنین وجود آب‌های معدنی و گرم موجود در استان را یک ظرفیت بالقوه برای تبدیل شدن به مجتمع‌های تفریحی و توریستی دانست ووی تاکید کرد: پاسخ‌دهی به تمام ذائقه و تقاضاها باید در برنامه‌ریزی برای تامین زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها لحاظ شود.

قهرمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر 4 پروژه هتل استقبال و هتل بهبود تبریز و گشایش بزرگ‌ترین سفره خانه کشور و مجتمع اقامتی و تفریحی و ویلایی در منطقه آزاد ارس که در نیمه نخست سال‌جاری به بهره‌برداری رسیده ابراز امیدواری کرد: تا در نیمه دوم سال 94 هم افتتاح هتل 5 ستاره لاله پارک تبریز، هتل هادی‌شهر، هتل سه ستاره اهراب شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.