تمرکز بعضی از هنرمندان بر روی حواشی هنر است!

مهدی واثقی یکی از علت های ضعف تئاتر را در تمرکز بعضی از هنرمندان بر روی شهرت و دستمزد دانست.

مهدی واثقی بازیگر نمایش «رم» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نقش خود گفت: کاراکتر من در این نمایش یک انسان شریف اما در عین حال کوته فکر و خرافاتی است که همه‌ش سرزنش می‌شود.

وی در رابطه با ایفای نقش در این نمایش بیان کرد: افکار و ذهن ما با کارگردان نزدیک به هم است و معمولا نمایشنامه‌هایی که متن غیر رئال و اتفاقات عجیب و غریب دارد را دوست دارم و انتخابشان می‌کنم.همچنین با انرژی خوب گروه انگیزه در این نمایش بیشر شد.

واثقی با بیان که مخاطبان فرصت پیدا نکرده‌اند که به دنیای فانتزی و تخیل بروند اظهار داشت: مردم بیشتر اسیر روزمره‌گی زندگیشان شده‌اند و کمتر گرایش به دنیا فانتزی و تخیل را پیدا می‌کنند و خب همین امر باعث می‌شود تا کمتر به سمت و سوی تئاتر بیایند و تماشا کنند.

وی در این راستا افزود: امکان برطرف شدن این موضوع به دلیل هنر پالایش دهنده دنیای روزمره است امکان پذیر و باعث می‌شود تا گرایش به این سمت و سو بیشتر شود.

واثقی در راستای این مشکلات و علت آن مطرح کرد: متاسفانه مسئولان آن چنان که باید برای هنر ارزشی قائل نیستند و بعضی از هنرمندان هم تمام ذهنشان به سمت حواشی هنر مثل: مشهور شدن و دستمزد رفته است و به نوعی ماهیت از آنها گرفته شده و تعداد اندکی در این مرحله هستند که واقعا به فکر پیشرفت تئاتر این هنر ارزشمند هستند.

گفتنی است: نمایش «رم» به کارگردانی محسن میرزاخانی از 10 آبان الی 18 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران سالن اصلی (خلیج فارس) ساعت 20:30 روی صحنه می‌رود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.