شیراز؛

مذاکرات هسته‌ای، نشانگر عقب‌نشینی ملت از استکبارستیزی نیست

معاون استاندار جهرم گفت: ایران در مذاکرات هسته‌ای نشان داد، با اقتدار و مستحکم در برابر استکبار ایستاده و از روحیه استکبارستیزی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، صحرائیان امروز در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان جهرمی شرکت‌کننده در راهپیمایی باشکوه 13 آبان با گرامیداشت این روز اظهار کرد:  امروز ملت رشید و فهیم ایران اسلامی نمادی از استکبارستیزی در مقابل ظلم در جهان است و هرگاه جایی اسم از آزادی و آزادگی به میان بیاید ایران ایرانی سرلوحه آن است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان در سیر تحولات و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده داشته‌اند و امروز نیز این قشر عظیم نقش بسیار مهمی در عرصه‌های مختلف نظام ایفا می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: 13 آبان پایه‌های استقلال کشور و استکبارستیزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و مردم ایران هنوز پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

صحرائیان خاطرنشان کرد: امروز ملت ما با ایستادگی پای دستاوردهای انقلاب و هوشیاری ملی همراه با اطاعت از رهبر انقلاب حافظ روحیه اقتدار و ایثارگری خود هستند.

وی در ادامه به روحیه استکبارستیزی ملت ایران اشاره کرد و افزود: اگر امروز انسجام و وحدت یکپارچه ملت ایران زبانزد است به خاطر روحیه حق‌طلبی شهدا است که در راه آرمان‌های انقلاب جان‌فشانی کردند.

معاون استاندار با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: ایران در مذاکرات سخت هسته‌ای نشان داد با اقتدار و مستحکم در برابر استکبار ایستاده و از روحیه استکبارستیزی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

در ادامه این مراسم نماینده دانش‌آموزان قطعنامه راهپیمایی 13 آبان را قرائت کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.