سریر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فرصتی برای مدیر عاملی خانه هنرمندان ندارم

تصمیم و فرصتی برای پذیرش سمت مدیر عاملی خانه هنرمندان ندارم و امیدوارم هر چه زودتر مدیر جدید انتخاب شود.

محمد سریر رئیس شورای عالی خانه موسیقی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سرپرستی و زمان تعیین مدیر عامل جدید خانه هنرمندان گفت: تصمیم و فرصتی برای پذیرش مدیر عاملی خانه هنرمندان ندارم و امیدوارم هر چه زودتر مدیر عامل جدید انتخاب شود.

وی ادامه داد: در واقع از سن من برای پذیرش این مسئولیت گذشته و باید نسل‌های دیگر و جوان‌ترها بیایند و کارهای اجرایی‌ را انجام بدهند. من فعلا در شورای عالی می‌توانم نظراتی بدهم تا اجرایی شود.

وی در رابطه با گزینه‌های پیشنهادی برای پست مدیر عاملی خانه موسیقی اظهار کرد: پیشنهاداتی از سوی بنده و شورای عالی شده که باید بررسی شود و پس از تجمیع بر روی فردی خاص آن را مطرح کنیم اما باید دو موضوع در ویژگی‌ فرد باشد: اول توانایی پیشبرد کارهای اجرایی و دوم بتواند نظر مسئولین را در فعالیت‌هایش جلب کند.

وی در پایان بیان کرد: زمانی برای دوره سرپرستی تعیین نشده است اما من به دنبال این موضوع هستم تا هر چه زودتر احکام را صادر کنم؛ زیرا این حکم برعهده رئیس شورای عالی خانه موسیقی است تا در نهایت فردی که تمامی افراد شورا بر آن اتفاق نظر داشتند را انتخاب کنیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار