زاهدان؛

امنیت سیستان و بلوچستان در تامین امنیت کشور موثر است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امنیت سیستان و بلوچستان نقش بسزایی در امنیت کشور دارد، از عملکرد پلیس در دهه نخست ماه محرم در این استان، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی درسالن فرماندهان یگان‌های انتظامی و عملیاتی پلیس در به سیستان و بلوچستان، که با حضور مسئولان و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها، روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سیستان و بلوچستان برگزار شدافزود: 13 آبان یکی از مهم‌ترین رخدادهای انقلاب اسلامی بوده و برگزاری راهپیمایی باشکوه در این روز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه این منطقه یکی از استان‌های مهم کشور است، افزود: گستردگی و پراکندگی و مرزی بودن سبب افزایش اهمیت این منطقه در کشور شده است.

وی با بیان اینکه امنیت سیستان و بلوچستان نقش بسزایی در امنیت کشور دارد، از عملکرد پلیس در دهه نخست ماهه محرم قدردانی کرد و گفت: به واسطه ایجاد امنیت بسیار خوب در منطقه، مردم در گوشه گوشه استان مراسم عزاداری امام حسین (ع) را به بهترین نحو برگزار کردند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: تامین امنیت خواسته بحق مردم سیستان و بلوچستان و بلوچستان است، در هر اجتماعی مردم و شهروندان حق دارند در امنیت کامل به زندگی فردی و اجتماعی خود بپردازند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.