مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

دیدار صدرنشین و قعرنشین در روز انتقام سرخ

بازی‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی جام حذفی امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام حذفی امروز وارد مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی می‌شود. پرسپولیس به مصاف ذوب آهن می‌رود و استقلال هم میزبان فولاد خوزستان است.

یک بازی هم روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

*** ذوب آهن – پرسپولیس؛ بازی با طعم انتقام

شاگردان گل‌محمدی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز ساعت 14:30 در ورزشگاه فولادشهر پذیرای شاگردان برانکو هستند.

بازی‌های دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن همواره از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. دو تیم این بار باید در رقابت‌های جام حذفی و با شرایط متفاوت به مصاف هم بروند.

دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند اما این بار در شیوه بازی پرسپولیس تغییراتی به وجود آمده و این تیم به سادگی بازی‌ها را واگذار نمی‌کند. به هر حال سرخ‌پوشان به دنبال جبران شکست مقابل سبزپوشان اصفهانی هستند.

سوشا مکانی و مهدی طارمی به علت محرومیت نمی‌توانند تیم پرسپولیس در این بازی همراهی کنند. پرسپولیسی‌ها تاکنون نتوانستند در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرند و حالا چشم به بازی‌های جام حذفی دارند تا با برد مقابل ذوب آهن و یک قدم دیگر به فینال جام حذفی نزدیک شوند.

در آن سوی میدان، ذوب آهن قهرمان فصل گذشته جام حذفی قصد دارد از میزبانی‌اش نهایت استفاده را کند و پرسپولیس را با شکست بدرقه کند و به مرحله بعد راه یابد. ذوب آهن با 7 گل خورده، یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و 6 گل هم زده است اما پرسپولیس در خط حمله آمارش با ذوب آهن برابری می‌کند و در خط دفاع 15 گل خورده است.

ذوب آهن فصل گذشته پرسپولیس را در جام حذفی، حذف کرده بود. این تیم قصد دارد پیروزی‌اش را تکرار کند.

یحیی گل‌محمدی چهره ویژه این بازی است چرا که مقابل تیم سابقش پرسپولیس قرار می‌گیرد. وی کارنامه درخشانی مقابل پرسپولیس دارد و چند بار با تیم ذوب آهن توانسته پرسپولیس را مغلوب کند.

یدالله جهانبازی به همراه علی میرزابیگی، سجاد طوری و سیدرضا مهدوی قضاوت این بازی را برعهده دارند، جواد تقی‌پور هم ناظر داوری این بازی است.

*** استقلال – فولاد خوزستان؛ جلال صدر و ته جدول

آبی‌پوشان پایتخت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان اسکوچیچ می‌روند. استقلالی‌ها هفته گذشته در دربی 81 در دقایق پایانی برد را با مساوی عوض کردند. آن‌ها در جام حذفی باید مقابل تیم قعرنشین لیگ برتر قرار بگیرند.

به نظر نمی‌رسد که شاگردان مظلومی کار سختی مقابل فولادی که در رده پانزدهم قرار دارد، داشته باشند. آبی‌پوشان پایتخت در مرحله قبلی تیم شهرداری سمنان را با 5 گل شکست دادند و فولاد خوزستان هم 6 بر صفر تیم ایثار جیرفت را برده و هم اکنون باید به مصاف استقلال برود. برنده این بازی در مرحله بعدی به مصاف برنده پدیده و نفت می‌رود.

به هر حال، اسکوچیچ برای حفظ جایگاهش باید این بازی را ببرد وگرنه به درب خروجی نزدیک می‌شود. اسماعیل شریفات مهاجم گلزن فولاد خوزستان به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند که این موضوع به نفع استقلال خواهد بود. اشکان خورشیدی، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم و رضا عادل تیم داوری این بازی هستند. مسعود عنایت هم ناظر داوری است.

*** سایپا – تراکتورسازی؛ تقابل آقا معلم با تونی

نارنجی‌پوشان سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز ساعت 15 در ورزشگاه دستگردی به مصاف تراکتورسازان می‌روند. شاگردان جلالی بعد از عبور از مسائل حاشیه‌ای به ساحل آرامش رسیدند و هفته گذشته هم توانستند یک برد شیرین مقابل سیاه جامگان به دست آورند.

بر این اساس، آن‌ها با روحیه بالا وارد این مسابقه می‌شوند. به هر حال سایپایی‌ها به دنبال انتقام گرفتن از تراکتورسازی هم هستند چرا که فصل گذشته در ضربات پنالتی به حریفشان باختند و از جام حذفی کنار رفتند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی شرایط مناسبی در لیگ برتر ندارد. تونی بعد از باخت تیمش مقابل صبا اعلام کرد که می‌خواهد برق تبریز را ببیند و قصد استعفا دادن ندارد.

به هر حال این تیم برای جبران ناکامی‌اش در لیگ برتر باید در جام حذفی شانسش را امتحان کند. محمد ایران پوریان، مهرداد طهماسبی، فرید بهزادی کریمی به علت محرومیت نمی‌توانند تیم تراکتورسازی را در این بازی همراهی کنند.

بیژن حیدری، مهدی الوندی، حسن یوسفی و وحید صالحی تیم داوری این بازی هستند. مسعود فلاح هم ناظر داوری این بازی است.

*** پدیده – نفت تهران؛ تکرار بازی دو تیم در جام حذفی

تیم فوتبال پدیده مشهد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان نفت تهران است. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در هفته دهم لیگ برتر با یکدیگر بازی کردند که با نتیجه 2 بر یک به سود نفت تهران به پایان رسید.

شاگردان منصوریان فصل گذشته تا یک قدمی قهرمانی جام حذفی پیش رفتند اما این بار کار سختی مقابل نفت تهران دارند. نفتی‌ها در شرایطی باید از این مرحله عبور کنند که چند مصدوم از جمله سیدجلال حسینی دارند و وضعیت مبعلی هم برای حضور در ترکیب مشخص نیست.

به هر حال، باید دید کدامیک از این تیم‌ها می‌توانند به مصاف برنده دیدار استقلال – فولاد خوزستان بروند. علیرضا فغانی به همراه آرمان اسعدی، فرهاد سروجی و جواد شرفی قضاوت این بازی را برعهده دارند. مسعود مرادی هم ناظر داوری این بازی است.

*** سپاهان – راه آهن؛ نخستین حضور نویدکیا در قامت سرمربی

زردپوشان اصفهانی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر پذیرای راه آهنی‌ها هستند. تیم سپاهان در حالی به مصاف راه آهن می‌روند که با تغییر و تحولات در کادر فنی‌اش مواجه شده است و فرکی از این تیم جدا شد و محرم نویدکیا مسئول فنی این تیم شد.

حالا محرم نویدکیا مربی – بازیکن در این بازی است، هر چند تجربه زیادی در زمینه سرمربیگری ندارد اما بعید است زردپوشان اصفهانی نتوانند در خانه از پس راه آهنی‌ها برنیایند؛ مگر این که شاگردان تارتار در اصفهان شگفتی بزرگی را خلق کنند. برنده این بازی به مصاف برنده پرسپولیس – ذوب آهن می‌رود.

محمدرضا اکبریان، مهدی عالیقدر، فرزاد بهرامی و رضا تارخ تیم داوری این بازی هستند. حسین نجاتی ناظر داوری است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۴
من فکر کردم استقلال پرسپولیس با هم میخوان مسابقه بدن!!!
آخرین اخبار