لرستان؛

ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان خرم آبادی

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم آباد از آموزش زنبورداری به 40 نفر از مددجویان متقاضی وام خوداشتغالی در منطقه سپددشت خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛حیدروند گفت:در کنار پرداخت تسهیلات خوداشتغالی ، این نهاد برنامه آموزش رشته های فنی و حرفه ای را در دستور کار خود قرارداده و مطابق تفاهم نامه با مراکز فنی و حرفه ای، موسسات کاریابی و جهاددانشگاهی استان برای متقاضیان و مجریان طرحهای خوداشتغالی اقدام به برگزاری اینگونه کلاسها و آموزشها در شهرستان و ادارات تابعه می نماید.

وی در ادامه افزود:مددجویان پس از گذراندن این آموزشها و صدور گواهی از تسهیلات کم بهره قرض الحسنه توسط منابع بانکی و داخلی این نهاد جهت اشتغال خانواده ها و خودکفاشدن بهره مند می شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم آباد تصریح کرد: این نهاد توانسته در شش ماهه اول سال 94 تعداد 266 فقره وام خواشتغالی در مشاغل خانگی ، دامداری ، صنایع دستی، صنفی و صنعتی، کشاورزی و باغداری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 900 میلیون ریال از طریق اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده و بنگاههای کوچک اقتصادی پرداخت نماید.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.