رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران:

حکم ابطحی با حفظ سمت بوده است/ امیدوارم با بهبود بودجه، مشکلات برطرف شود

سید مصطفی ابطحی با حفظ سمت در موسسه رسانه های تصویری باید برنامه های ستاد صیانت از آثار سینمایی را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه رسانه های تصویری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر مسئولیت دیگر مصطفی ابطحی در ستاد صیانت از آثار سینمایی گفت: حکم جدید سید مصطفی ابطحی در موسسه رسانه های تصویری با حفظ سمت بوده است. چون ایشان برنامه هایی در این ستاد دارند که باید به سرانجام برسانند . هنوز فکری برای ریاست ستاد صیانت و جایگزین وی نکرده ایم.

ایوبی در خصوص پروسه یکساله انتشار اخبار مبنی بر برکناری مسافر آستانه از این سمت عنوان کرد: من بیشتر از اهالی رسانه روی آقای مسافرآستانه حساس هستم. ایشان از آن مدیرانی هستند که به صندلی خود به عنوان یک پست نگاه نمی کند. این تغییر مدیریت ها زمان بر است و در این مدت به جانشین ایشان فکر می کردم.

وی در خصوص تکمیل پروژه فیلم خانه ملی گفت: این دوسال از نظر بودجه سخت گذشت ولی درصدد تکمیل این مرکز و آرشیو فیلم های سینمایی ایران هستیم. امیدوارم با بهبود وضعیت بودجه در سال بعد مشکلات برطرف شود.

ایوبی در خصوص فیلم «رستاخیز» و انتظار مخاطبان برای اکران آن عنوان کرد: بارها با آقای درویش و آقای جنتی جلسه داشته‌ایم تا در صورت حل مشکل، این فیلم اکران شود. ما هم دوست داریم «رستاخیز» اکران شود، اما مانع آن باید حل شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار