گزارش اینستاگرامی بعیدی نژاد از دیدار با رهبر معظم انقلاب

حمید بعیدی نژاد با انتشار پستی در اینستاگرامش از دیدار امروز سفرا و مدیران ارشد وزارت امور خارجه با رهبر معظم انقلاب یادی کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید بعیدی نژاد با انتشار پستی در اینستاگرامش از دیدار امروز مدیران وزارت امور خارجه با رهبر معظم انقلاب یادی کرده است.
 
وی نوشت: سفرا و مديران ارشد وزارت امور خارجه امروز صبح با مقام معظم رهبري ملاقات نمودند. حضرت آیت‌الله خامنه اي با تبیین "اصول و راهبردهای ثابت و پایدار سیاست خارجی در قانون اساسی و الزامات ناشی از این اصول و سیاست‌ها"، راه‌حل‌های منطقی و مستحکم ایران درباره‌ی مسائل مهم منطقه را تشريح كردند. ايشان سیاست خارجی کشور را همان سیاست خارجی نظام در قانون اساسی خواندند و خاطرنشان کردند: این سیاست خارجی متخذ از اسلام و منبعث از اهداف و آرمان‌های انقلاب است و مسئولان وزارت خارجه و سفرا و کارداران در حقیقت "نمایندگان، سربازان و خدمتگزاران این اصول و آرمان‌ها" هستند.


ایشان در اين ديدار تعبیر رزمندگان و جنگ‌آوران خطوط مقدم در عرصه‌ی بین‌الملل را شایسته‌ی شغل و شأن مسئولان و کارکنان وزارت خارجه خواندند و افزودند: وزارت خارجه با توجه به اهداف و وظایف خود به‌خوبی فعال است و به‌خصوص در تجربه‌ی اخیر مذاکرات هسته‌ای، آقای دکتر ظریف و همکارانشان آزمون خوبی، از سر گذراندند.

ایشان، تدین را مهمترین نقطه‌ی قوت آقای ظریف خواندند و افزودند: بنده مکرر برای شما عزيزان دعا مي كنم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار