رنجبر وکیلی: فقط 2 هزارم ثانیه با قهرمان جهان فاصله داشتم/ همه بچه‌ها باید مدال می‌گرفتند

نفر سوم مسابقات جهانی اسکیت اسلالوم تورین گفت: اختلاف من با نفر اول 2 هزارم ثانیه بود.

پدرام رنجبر وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اختلاف من با نفر اول 2 هزارم ثانیه بود. اصلاً مسابقه اسپیداسلالوم همین است. من فاصله‌ای با آنها نداشتم و شاید از نفرات اول و دوم بهتر هم بودم. 

وی ادامه داد: در نیمه نهایی من و رقیبم در دور سوم به یک مانع برخورد کردیم و از آنجا که مانع پشت‌سر من کمی تکان خورد این اتفاق افتاد. من در مرحله مقدماتی، بین 27 نفر بهترین رکورد را داشتم و زمان 4/436 در جایگاه نخست قرار گرفتم. 

نفر سوم رقابت‌های اسکیت اسلالوم جهان، اضافه کرد: در ادامه و در دوئل با اسکیت‌باز هندی برنده شدم. در دور نیمه‌پایانی اما همانطور که گفتم مقابل حریفی از چین‌تایپه شکست خوردم تا در رده‌بندی با شکست رقیبی از هنگ‌کنگ به مدال برنز برسم. 

رنجبروکیلی درباره کیفت و سطح مسابقات جهانی اسکیت اسلالوم گفت: مسابقات تورین ایتالیا در کل رقابت‌های فری‌استایل، معتبرترین است و با حضور 233 شرکت‌کننده دختر و پسر از سراسر دنیا در قالب تیم‌هایی از 35 کشور در این رقابت‌ها حضور می‌یابند. 

وی اضافه کرد: هنوز هم معتقدم از رقبای خود، بهترم. مربی ایتالیا با تمجید از من به بهنام آیریا، مربی کشورمان گفته بود تیم بسیار خوبی دارید اما این جوان (پدرام رنجبر وکیلی) مانند اعجوبه ما در تیم ایتالیاست که قهرمان جهان به حساب می‌آید. خوشحالم این حرف را در حضور پدرم که همیشه و همه جا حامی و همراه من است شنیدم. 

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر بازیکنان تیم ایران در این رقابت‌ها به مدالی دست نیافتند، تصریح کرد: به یقین همه بچه‌ها باید با مدال برمی‌گشتند اما این اتفاقات عادی است. بالاخره مسابقه است و هزار و یک اتفاق. 

پدرام رنجبر وکیلی، پیش از این دو بار در مسابقات جهانی مسکو و ورشو با کسب عنوان قهرمانی جهان به مدال طلا رسیده بود اما رنگ سومین مدال جهانی‌اش در تورین ایتالیا برنزی شد. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار