اصفهان؛

نمایشگاه نقاشی " رئالیسم " در کتابخانه مرکزی

نمایشگاه نقاشی " رئالیسم " از 9 تا 14 آبان ماه در گالری شماره یک نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان دایر است.

نمایشگاه نقاشی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اولین نمایشگاه نقاشی نفیسه جلال وند با نام " رئالیسم " شامل 12 اثر با موضوعات مختلف همچون طبیعت بی جان، چهره و مدل زنده پرنده است که به سبک رئال و هایپر رئال با بهره گیری از تکنیک مداد رنگی تهیه شده است، در این نمایشگاه در زمینه طبیعت بی جان، کتری های استیل و تخم مرغ هایی روی میز، در مورد چهره، صورت بازیگری هالیوودی، نیم تنه دختری رومی و چهره ای از دختر جوان ایرانی و چهره ای بر گرفته از آثار نقاش معروف لئوناردو داوینچی و پرنده هایی چون فاخته و گنجشک ایرانی به تصویر کشیده شده است.

لازم به ذکر است، آثار نمایشگاه نقاشی " رئالیسم" در تابلوهایی در ابعاد مختلف همچون 50 در 60 و اکثرا 30 در 40 به نمایش گذاشته شده است.

نفیسه جلال وند دانشجوی کارشناسی رشته فرش در دانشگاه هنر اصفهان است، این هنرمند فعالیت هنری اش را از 9 سالگی آغاز کرده واز آن زمان، 12 سال است که نزد استاد امیر جمشیدی برنده مسابقات بین المللی نقاشی به یادگیری نقاشی و فعالیت در این زمینه مشغول است.

گفتنی است نمایشگاه نقاشی " رئالیسم " در تاریخ معین همه روزه از ساعت 8 تا 13 و 15 الی 20 در محل برپایی نمایشگاه یعنی نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته برپا و پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان است.  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.