موسوی نژاد: رعایت خطوط قرمز تنها ملاک اجرای برجام است

نماینده مردم دشتستان گفت:همه باید بدانند که تنها ملاک اجرای برجام، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و رعایت خطوط قرمز مطابق منشور ارائه شده از سوی رهبری معظم انقلاب است.

موسوی نژاد: حفظ دستاوردها و رعایت خطوط قرمز، تنها ملاک اجرای برجام است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سیدمهدی موسوی‌نژاد" عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی اظهار داشت: همه باید بدانند که تنها ملاک اجرای برجام، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و رعایت خطوط قرمز مطابق منشور ارائه شده از سوی رهبری معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: فاجعه منا در نتیجه بی‌عرضگی حکومت خاندان سعودی بوده که در نتیجه آن بسیاری از حجاج درحج ابراهیمی در نتیجه این بی لیاقتی بارز کشته شدند؛ لذا از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم که این موضوع را با جدیت پیگیری کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: دشمنان ما و به ویژه آمریکا بدانند که از طریق برجام هرگز راه نفوذی برای آنها باز نخواهد شد.

وی ادامه داد: از هم‌اکنون که برجام به طور کامل به اجرا درنیامده است، دشمنان دم از فرسایش و تغییر نظام اسلامی می‌زنند.

موسوی‌نژاد گفت: آمریکای جنایتکار در یمن، عراق، سوریه، افغانستان و بسیاری از کشورهای منطقه دست به جنایت و خونریزی می‌زند، حال باید پرسید که چگونه می‌توان در مباهله تاریخی قرن با این کشور جنایتکار به آن اعتماد کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در بخش دیگری با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، بیان داشت: دشتستان قطب تولید خرما در کشور می‌باشد و باید از مسئولین سوال کرد که اگر این شهر در مسیر سفرهای تفریحی شما در شمال کشور بود، نیز اینگونه مورد غفلت واقع می‌شد؟

وی افزود: اکنون مردم این شهرستان با هزاران امید منتظر خرید تضمینی محصول خرما هستند، لذا از مسئولین و دولت محترم می‌خواهیم که این امر کشاورزان را به تعویق نیاندازند.

موسوی‌نژاد با اشاره به مسئله خط ‌آهن مردم بوشهر که به فراموشی سپرده شده و نیز ناتوانی مددجویان کمیته امداد در بازپرداخت تسهیلات دریافتی‌شان، گفت: واضح است که افراد زیر پوشش کمیته امداد و مددجویان در زیرخط فقر قرار دارند، لذا اقدام بانک‌ها به مصادره اموال این قشر ضعیف جامعه به دلیل ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات ظلم به آنهاست و از مسئولان و دولت می‌خواهم که برای رفع مشکل این قشر جامعه تدبیری جدی بیاندیشند.

وی همچنین با اشاره به مالیات زیاد اخذ شده از واحدهای صنفی و به تعطیلی کشانده شدن این واحدها افزود: وزارت نیرو باید توضیح دهد که افزایش قیمت آب و برق و گاز در استان‌های جنوبی کشور که افزایش تعرفه‌ای اعلام نشده، به چه دلیل بوده است.

نماینده مردم دشتستان با اشاره به عدم پرداخت بیمه کشاورزان و نگرانی این قشر با انتقاد از وضعیت بانکها ادامه داد: یکی از مهمترین زمینه‌های موثر در کسب و کار مردمی بانکها هستند که مردم در پیچ و خم روال اداری موسسات مالی دچار سردرگمی شده‌اند و از این لحاظ باید به مطالبات مردم به طور جدی رسیدگی شود.

وی در پایان تصریح کرد: طرح نظام رتبه بندی معلمان که بعنوان سند تحول بنیادین محسوب می شود خواسته جدی فرهنگیان و نمایندگان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار