یاسوج ؛

850 امام جمعه برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه تلاش می کنند

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: 850 امام جمعه برای ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی دینی اسلامی و حفظ وحدت در جامعه تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در همایش بزرگ بصیرت عاشورایی در حسینیه ثارالله یاسوج افزود: تلاش ائمه جمعه تبیین دین اسلام و بصیرت افزایی در جامعه است.

وی عاشورا را یک فرهنگ همیشه جاری ذکر کرد و گفت: عاشورا مربوط به محرم نیست و باید همیشه فرهنگ عاشورایی در جامعه تداوم یابد.

رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به نقش مهم بصیرت در رهایی از دامهای شیطانی عنوان کرد: قیام عاشورا یک قیام همیشه جاودان در تاریخ ماندگار است.

تقوی با اشاره به نقش مهم اخلاص و بصیرت و تاثیرگذاری آن در حفظ ارزشهای اسلامی افزود: بصیرت افزایی در جامعه بعنوان یک اولویت لحاظ شود.

وی اظهارکرد: ائمه جمعه با روشنگری و تبیین مسائل روز نقش مهمی در خنثی کردن توطئه ها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: ائمه جمعه باید با روشنگری خود شرایط کاندیداهای اصلح را به مردم معرفی کنند.

تقوی با تقدیر از رسانه ها در پوشش برنامه های نماز عبادی سیاسی عنوان کرد: همکاری صدا و سیمای استان با ائمه جمعه نقش مهمی در ترویج و گسترش فرهنگ دینی در سطح جامعه دارد.

تقوی برای دیدار با ائمه جمعه شهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.