عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت:در رقابت های بین المللی کشتی جام شاهد از سوی فرنگی کاران کشورمان شاهد کشتی های خوبی نبودیم.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این مطلب افزود:عملکرد کشتی گیران ایران در رقابت های جام شاهد به لحاظ فنی،تاکتیکی و تکنیکی چندان دلچسب نبود و تنها در دیدارهای نهایی آن هم در برخی اوزان فقط تا اندازه ای بچه ها توانستند کشتی های قابل قبولی بگیرند.
وی تصریح کرد:قبول دارم که در رده های سنی پایه همواره تیم در حال تغییر است و شاید عنوان سومی آن هم در ایران شایسته کشتی ما نباشد اما بحث من در این خصوص است که کشتی گیران ایرانی در این مسابقات واقعاً فقر فنی داشتند و همین موضوع هم نگران کننده است به طوری که در تیم ما ستاره ای وجود نداشت که بتوان در آینده به آن امیدوار بود.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی با اشاره به این که در شرایط فعلی از سایر کشورها عقب هستیم تاکید کرد:تا رقابت های جهانی حدود 10 ماه فرصت داریم و باید با برگزاری اردوهای مداوم بیش از گذشته روی مسائل فنی فرنگی کاران کار کنیم تا ضمن نتیجه مطلوب در رقابت های مهم از جمله آسیایی و جهانی برای پس از المپیک نیز به لحاظ پشتوانه دستمان خالی نماند.
وی با بیان این که رقابت های جام شاهد محاسنی هم داشت عنوان کرد:سوای ضعف هایی که در رقابت های جام شاهد وجود داشت این مسابقات از نظر این که بچه های ما در یک تورنمنت داخلی با حریفان خارجی سرشاخ شدند و ضعف هایشان مشخص شد خیلی خوب بود و از طرفی نیز برگزاری رقابت ها به صورت تیم به تیم هم یکی دیگر از حسن هایی بود که می توان به آن اشاره کرد چرا که هر کشتی گیری چندین بار روی تشک حاضر شد اما در مسابقات انفرادی ممکن است در همان دور نخست کشتی گیر حذف شود و دیگر شانسی برای ادامه کار نداشته باشد.
مشتاقی درباره وضعیت حسن بابک و بازگشت او از کشور آمریکا به ایران نیز اظهار داشت:من از بازگشت حسن بابک اطاعی ندارم اما اگر او در ایران باشد به طور حتم در جلسه شورای فنی با حضور خود بابک در این خصوص هم بحث و تصمیم گیری خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار