الگوی جوانان ما باید امثال شهید همدانی باشد

معاون حقوقی رییس جمهور، گفت: الگوی جوانان ما باید امثال سردار شهید حسین همدانی باشد و نباید اجازه داد الگوهایی که رسانه‌های غربی به جوانان القا می‌کنند، تاثیری بر آن‌ها بگذارد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان، الهام امین زاده عصر امروز با حضور در منزل سردار شهید حسین همدانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید، اظهار کرد: ما مدیون کسانی مثل سردار همدانی هستیم که امنیت را برای کشور ما فراهم کرده‌اند چرا که توسعه کشور نیازمند فراهم شدن امنیت در کشور است.

وی افزود: سردار همدانی هم از حریم اعتقادی ایران و هم از حریم مرزی کشورمان محافظت کرده‌ است و بر عهده تمامی مسئولان است که حمایت‌های لازم را از خانواده گرانقدر این شهید و سایر شهدای این کشور فراهم سازند.

وی با بیان اینکه سردار همدانی الگوی ایثار و فداکاری برای جوانان کشور است، اظهار کرد: ما برای رسیدن به اهداف کشور نیازمند الگوهای ایثار و فداکاری هستیم و به نظر من الگوی مناسب جوانان ایران امثال سردار شهید حسین همدانی هستند و نباید اجازه داد الگوهای انحرافی که از سوی رسانه‌های غربی ارائه می‌شوند جای چنین الگوهایی را در ذهن جوانان ما بگیرند.

امین زاده با اشاره به اینکه برای فراهم شدن امنیت در کشور به نیروهایی چون شهید حسین همدانی نیاز داریم، اظهار کرد: در عرصه دولت و عرصه اقتصادی کشور باید شرایطی را فراهم بیاوریم که هم اشتغال ایجاد شود و هم کشور به سوی خودکفایی برود و راه رسیدن به این مقصود نیز جز با ایثار و از خودگذشتگی هموار نمی‌شود و هرکس نیز باید در جبهه خود ایثار کند و شهید همدانی نیز در جبهه امنیت کشور ایثار کردند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سلوک شهید همدانی سلوکی عارفانه و مترقی بوده است، اظهار کرد: تفکرات شهید همدانی و سایر شهدای ما برخلاف آنچه که عده‌ای القا می‌کنند تفکراتی قدیمی و از دور خارج شده نیست بلکه این تفکرات همواره نوین است و بایستی مورد توجه تمام مسئولان و جوانان قرار گیرد.

امین‌زاده در پایان با بیان اینکه کسی که در رعایت حقوق مردم کوشا نباشد ایمانش زیر سوال است، گفت: شهید همدانی همواره به رعایت حقوق زیردستان و نیز همراهان خود مشغول بوده‌اند و این از صفات کسانی است که خدایی‌اند و درواقع می‌توان ایمان این افراد را از همین مساله مورد ارزیابی قرار دارد و هرکس حقوق دیگران را رعایت نکند باید به ایمانش شک کرد.

منبع: ایسنا

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار