سنندج؛

پایان سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم با معرفی نفرات برتر

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه کردستان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید اما طرح تربیت حافظان قرآن کریم همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج؛ نفرات برتر این رقابتها به شرح زیر است.

در بخش حفظ کل قرآن کریم مسعود سیدی، جواد خداکرمی و محمدامین کریمی در بخش آقایان و سیده‌مریم شیخ‌احمدی در بخش بانوان عناوین برتر را کسب کردند؛ هیئت داوران، حسین محمدی و سیده زهرا موسوی را در بخش حفظ 20 جزء به عنوان نفرات برتر معرفی کرد.

در بخش 10 جزء نیز رسول عسراوی، محمد محققی و یدالله مجیدی اول تا سوم شدند و در بخش بانوان هم اکرم خادمی، زهرا صراحی‌پور و عایشه خسروی به ترتیب اول تا سوم شدند.

میلاد سنگین‌آبادی تنها برگزیده بخش برادران در حفظ 5 جزء بود و در بخش بانوان هم ادیبه نوری، زینب بایندر و رخشنده ملایی عناوین برتر را کسب کردند.

در رشته قرائت و در بخش آقایان، فواد مولودی، میلاد امانی و امیر محمدی قاریان برتر شدند و در بخش خانم‌ها هم حنانه علی‌محمدی، رقیه کبودوندی و چنور رحیمی حائز رتبه شدند.

در ترتیل نیز مهدی آقاعلی اول شد و شاکر ملکی و سید پیمان احمدی در رده‌های بعدی ایستادند، در همین رشته، بیان شاکری، ماهان نصیری و کژال پورجلالی نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: قران ، برتر ، حفظ ، معرفی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.