پیش بینی امیر قلعه نویی از نتیجه دربی 81

سرمربی پیشین استقلال گفت: در هوای بارانی تهران، خدا کند یک بازی دلچسب از هر دو تیم ارائه شود تا آنهایی که به ورزشگاه می روند لذت ببرند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  امیر قلعه‌نویی در خصوص اینکه پیش بینی اش از نتیجه دربی 81 چیست، اظهار داشت: فوتبال ورزش غیر قابل پیش بینی است و نتیجه اش در لحظه رقم می خورد. یک توپ و یک اشتباه می تواند کل نتیجه را تغییر دهد.
وی اضافه کرد: در بازی آخر تراکتور سازی به عینه این موضوع را دیدیم و شاید یک فوتبالی حرفه ای هم نمی توانست حدس بزند که نتیجه بازی از 4 بر یک به تساوی 4 بر 4 تغییر می کند. از این رو هرگز در فوتبال نتیجه ای را پیش بینی نکرده ام و این بازی هم مستثنی نیست.
سرمربی اسبق استقلال تأکید کرد: فقط امیدوارم در این شرایط جوی و هوای بارانی که مردم برای تماشای بازی به ورزشگاه می روند شاهد یک فوتبال زیبا و بانشاط باشند تا خستگی شان دربرود که البته فکر می‌کنم با توجه به اینکه دو تیم در بازی‌های گذشته خود توانسته‌اند به پیروزی برسند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند بازی خوبی شاهد باشیم.
قلعه نویی در این باره که دوست دارد چه تیمی برنده میدان باشد گفت: این نکته را باید مورد توجه قرار داد که هر تیمی بتواند از لحاظ روحی و روانی بهتر باشد می‌تواند برنده شود. همچنین باید از لحظه‌ها هم استفاده کنند. امیدوارم استقلال پیروز بازی باشد و خودم دوست دارم تا آبی‌پوشان برنده زمین را ترک کنند.


منبع: کاپ

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پیش بینی ، قلعه نویی ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار