ابراهیمی: نمی‌توان دربی خوبی را متصور شد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک نابسامانی فنی در فوتبال مانع از برگزاری یک دربی خوب است.

ناصر ابراهیمی، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار کرد: با توجه به ضعف فوتبال، نمی‌توان بازی خوبی را در دربی پایتخت متصور شد.
 
وی در ادامه افزود: بازی‌های دو تیم غیرقابل پیش‌بینی و بسیار خسته کننده است حتی برخی کارشناسان پس از نیمه نخست بازی پرسپولیس معتقد بودند که این بازی با تساوی به اتمام می‌رسد.
 
ابراهیمی به بازی استقلال با سپاهان پرداخت و گفت: بازی استقلال در اصفهان نیز بازی خوبی نبود، زیرا این بازی غیرقابل پیش‌بینی بود.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص تفاوت این دربی با سایر شهرآوردها گفت:‌ به نظر من تفاوت خاصی نمی‌توان قائل شد زیرا نابسامانی تکنیکی و تاکتیکی و فنی بی‌داد می‌کند و برد یک تیم چندان با تساوی فرقی نمی‌کند چون جذابیتی ندارد.
 
وی اضافه کرد: البته دربی سرخابی‌ها حساسیت ویژه خود را دارد، بدون شک مظلومی در رختکن نکات و حساسیت را به بازیکنان انتقال می‌دهد و از سوی دیگر سرپرست و دیگر عوامل تیم حساسیت اینبازی را به گوش برانکو می‌رسانند.
 
ابراهیمی بیان کرد: این جمله که "به هر تیمی می‌بازی به استقلال یا پرسپولیس مباز" و یا اینکه "قهرمان نشو، اما برابر استقلال یا پرسپولیس برنده شو" حساسیت دربی را صد چندان کرده است.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه چه تیمی برنده بازی می‌شود، گفت: شما می‌دانید پیش‌بینی بسیار سخت است، زیرا معلوم نیست که چه تیمی برنده می‌شود، اما اگر تیمی با استفاده از تکنیک و تاکتیک هافبک‌های حریفش را از کار بیندازد، می‌توان برنده میدان لقب گرفت البته هر دو تیم در وضعیت خوبی قرار دارند و شاید با توجه به جوانگرایی روند رو به رشدی داشته باشند.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که با ارائه بازی خوب دربی شاهد یک روز فوتبالی خوب باشیم و یک روز ایده‌آل فوتبالی برای کشورمان رقم بزنیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار