فنایی: دربی‌ها با گذشته قابل قیاس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دربی‌ها نسبت به گذشته افت زیادی داشته است.

داود فنایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی دربی روز جمعه بیان کرد: هر دو تیم پرسپولیس و استقلال پس از پیروزی در هفته دهم از روحیه خوبی برخوردارند و فکر می کنم در این بازی کیفیت مطلوبی از دو تیم شاهد باشیم امیدوارم بازیکنان در این بازی جو زده نشود و  با روحیه جوانمردی در زمین خودشان را نشان دهند.
 
وی درباره کری خوانی های قبل از دربی اظهار داشت: کری خوانی در فوتبال زیاد جالب نیست، متاسفانه در شبکه های اجتماعی و در دنیای واقعی جو بسیار بدی بوجود آمده است که من زیاد موافق این حاشیه سازی‌ها نیستم و فکر می کنم این حواشی به فوتبال ضرر می زند.
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در این فوتبالی که همه جای آن اسیر حاشیه شده است حرف زدن زیاد فوتبالیست‌ها از کیفیت آن کم خواهد کرد اکنون داوری ما دچار حاشیه‌های زیاد شده است و ضربه خود را به فوتبال خواهد زد، نباید بازیکنان ما هم با کری خوانی بر کیفیت فوتبال تاثیر بگذارند.
 
وی درباره سطح کیفیت دربی‌های الان با دربی‌های گذشته تصریح کرد:قطعا نمی‌توانیم این دربی‌ها را با دربی دهه‌های گذشته مقایسه کرد و این دربی‌ها از سطح کیفی بسیار پایین برخوردار هستند فوتبالیست های ما فقط حرف می زنند و در میدان عمل هیچ چیزی برای گفتن ندارند در جامعه‌ای که هیچ کس کار خود را به درستی انجام نمی‌دهد نمی‌توان آینده روشنی برای فوتبال متصور شد.
 
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص تساوی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیان کرد: بازیکنان ما در بازی بسیار تلاش کردند و پس از عقب افتادن تیم توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را به تساوی بکشانیم.
 
وی ادامه داد: تعویض های ما جواب دادند و بازیکنان با یک عملکرد هجومی توانستند در ده دقیقه سه گل عقب افتاده را جبران کنند.
 
فنایی در خصوص اعتراض ذوبی‌ها به داوری اعلام کرد: جو بدی علیه اصفهانی‌ها بوجود آمده است و فکر می کنم به خاطر دیدار پایانی تراکتور و نفت و آن حواشی پیش آمده می خواستند تیم‌های اصفهانی را مغلوب کنند.
 
وی ادامه داد: داوران ما بعضی پنالتی‌های کاملا محرز را نمی‌گیرند اگر هم ما هم به داوری اعتراض کنیم محروممان می کنند، تراکتور تیم بسیار فوق العاده ای است اما اگر در نیمه اول پنالتی ما را می گرفتند قطعا ما برنده بازی بودیم.
 
مربی تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه افزود: همه به توانایی ذوب آهن اذعان دارند و بازیکنان ما نشان دادند فوتبال پاک بازی می کنند و نیازی نداریم از راه های دیگر خود را نشان دهیم اگر الان ذوب آهن یک تیم شایسته است به خاطر یکدل بودن بازیکنان و شرایط مطلوب باشگاه است و به طور حتم در ادامه نیز با قدرت در لیگ عمل خواهیم کرد.
 
فنایی در پایان خاطر نشان کرد:ما باید بیشتر تلاش کنیم تا با رفع نقاط ضعف عملکرد خوبی در ادامه داشته باشیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار