بازیگر تئاتر به دنبال ثبت رکورد در گینس

نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» روایتگر انسانی است که به دنبال رکوردزنی گنیس و تغییر نظرات نسبت به خودش است.

روح‌الله سمیع کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص راستان نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» گفت: نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» روایتگر زندگی انسانی است که با زدن رکورد تماشای تلویزیون و ثبت آن در گنیس می‌‌خواهد نگاه و ذهنیت اطرافیانش را نسبت به خودش و گذشته‌ای که داشته تغییر دهد.

وی ادامه داد: در این اثر به نحوی تعامل میان تئاتر و سینما و ادای دین به اهالی رسانه را مدنظر قرار داده‌ایم. 

سمیع درخصوص شیوه اجرایی اظهار داشت: ما از ذهن مخاطب و تصویرسازی او بهره می‌گیریم این اثر به صورت دوسویه اجرا می‌شود و چنین اتفاقی تا به حال در سالن انتظامی رخ نداده و به غیر از نمایشنامه که ویژگی‌های ناتورالیسم را دارد طراحی صحنه و لباس، نور و بازی بازیگران به صورت مینی مال بوده است.

وی تصریح کرد: رنگ‌آمیزی این اثر بوسیله‌ی صدا انجام شده صحنه‌ ما یک فضای تهی است و بوسیله‌ ایجاد صدا موقعیت‌ها را برای مخاطب تداعی می‌کنیم به عنوان مثال صحنه نمایش ما به سه بخش تقسیم می‌شود اما این بخش توسط صدا از یکدیگر جدا می‌شود به عبارتی صحنه ما بوسیله‌ی صدا طراحی شده است.

گفتنی است؛ نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» از 5 تا 25 آبان در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

 


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار