آخرین اخبار از جلسه امروز فیلترینگ؛

تلگرام فیلتر نشد!

دبیر کارگروه مصادیق مجرمانه گفت: جلسه فیلترینگ تلگرام بدون دستور فیلترینگ به پایان رسید.

تلگرام فیلتر نمی شود!عبدالصمد خرم آبادی دبیر کارگروه مصادیق مجرمانه در گفت‎وگو خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که جلسه امروز به دلیل عدم حضور کلیه اعضا به زمان دیگری موکول شد و افراد حاضر نیز  نگرانی عمیق خود را در مورد شبکه های مذکور و انتشار گسترده محتوای مجرمانه اعلام کردند و ابراز نمودند که به عنوان جمع بندی بر ضرورت پایبندی و التزام شبکه های اجتماعی خارجی به قوانین کشور و اصول و ارزشهای انقلاب تاکید کردند و اعلام کردند قطعا استمرار و تداوم فعالیت آن دسته از شبکه های خارجی در کشور که قوانین کشور را مراعات نکنند با مشکلات جدی مواجه می شوند.
جلسه کار گروه مصادیق مجرمانه که از ساعاتی پیش آغاز شده بود,بدون دستور برای فیلترینگ این نرم افزار به پایان رسید.


علاوه بر این  حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در حاشیه چهارمین همایش پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای مجازی یک امکان بسیار خوب برای سرعت دستیابی به اطلاعات است و باید از این امکان استفاده شود.وی افزود:
در کشور ما بحث دولت الکترونیک و اینکه مردم از فضای مجازی برای تسریع در کارهایشان بهره ببرند در حال برنامه‌ریزی است. اما این فضا حتما باید مدیریت شود تا آسیب‌هایی وارد نکند.

رئیسی ادامه داد: مدیریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به نحوی که اخلاق و فضای روانی جامعه و حریم خصوصی افراد تهدید نشود ضرورت دارد.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی فضای مجازی و کمیته‌های آن گفت: یکی از این کمیته‌ها کمیته بررسی مصادیق مجرمانه است. امروز ضرورت دارد متولی و مسئول این حوزه که اول خود وزارت ارتباطات و بعد شورای عالی فضای مجازی است اجازه ندهند با اخلاق و فکر جامعه بازی شود.

دادستان کل کشور تاکید کرد:حتما پخش تصاویر و صحنه‌های مجرمانه در فضای مجازی ممنوع است و وزارت ارتباطات باید این موضوع را دنبال کند و ما کوچکترین کوتاهی در این حوزه نخواهیم کرد.

رئیسی همچنین به جلسه امروز بعدازظهر کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در خصوص بررسی وضعیت تلگرام اشاره کرد.وی در پایان با اشاره به تهدید نفوذ آمریکایی‌ها در کشور گفت: ملت از کم کاری‌های برخی مسئولین که بخواهد در حوزه نفوذ صورت بگیرد نخواهند گذشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۱۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۴
این که فیلتر بشه یا نشه کاری ندارم ما باید بیایم ریشه یابی کنیم چرا فساد اخلاقی زیاد میشه ودلیل این کار چیه شاید بیکاری جوانان یا بالا رفتن سن ازدواج جوانان ومشکلات دیگر، ما میتوانیم با فراهم کردن شرایط ازدواج و یا ایجاد اشتغال برای جوانان جلوی کسترش فساد رو بگیریم نه این که بگیم باید نرم افزار پیام رسان رو فیلتر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
خب اینهمه کمیته درست میشه که چی ؟؟؟ که اینکه آخرش فیلتر کنن ؟؟ این ینی پاک کردن صورت مسئله!!!
چرا نمیاین بجای اینکه اینهمه جلسه بذارین تا آخر به فیلتر برسین وقت نمیذارین یه برنامه درست کنین که ایرانی باشه همه ی این قابلیت هارو داشته باشه تا آخرش نگین سیزده میلیون کاربر ایرانی عکس و فیلم مستهجن دانلود میکنن!!!!!
فیسبوک فیلتر شد ، مردم بهش چون علاقه دارن چندین ساله دارن با قندشکن میرن توش!!
یوتیوب فیلتره ، چندین ساله با گردو شکن میرن توش
چرا نمیخواین باور کنین که مردم علاقه به رشد کردن تو تکنولوژی دارن
بیایم فرهنگ سازی کنیم نه دشمن شادی!!!
فیلتر کردن اصلا وجهه ی خوبی نداره
شادوسربلند باشین
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
بدجور بعضی از افراطیها سوختن؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
یعنی 13 میلیون تصاویر غیر اخلاقی دانلود میکردن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
هواپیما که برای اولین بارواردایران شده بودند،عده ای معترض بودند که اجنبی ها قصدچشم چرانی ازبالای آسمان به خانه های مارادارد.
بلندگو هم واردایران شدبود،مساجدومحافل مذهبی تحریمش کردند وگفتند"بوق شیطان"است.
رادیووتلویزیون هم تامدتهاتحریم بود.
ویدئو هم مجازنبود.
...
ماهواره که جای خوددارد،اینترنت هم بوق شیطان مدرن است.
شبکه های ارتباطی موبایلی هم که همه جاسوسند!مدیرانشان نشسته اند دارند17میلیون کاربر "ایرانی"رارصدمی کنند،که چی می گویند وچی میخورند وچی می پوشندوخلاصه چی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
این نرم افزار هر چه زودتر باید فیلتر بشه فقط باعث گسترش فساد در جامعه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
چی میخوایین فیلترش کنین من معلم هستم یه گروه علمی از معلمان پایه ششم ابتدایی تشکیل دادیم کلی استفاده میکنیم تبادل نظر و.........که نفعش به بچه هاتون می رسه ..بخاطر چند تا اراذل اینهمه مزایا رو ازما نگیرین.......به همه چیزمون کار دارین شما...آه
France
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
من واقعا نمیفهمم .مسئولین یا شما به جای اینکه به فرهنگسازی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی رسیدگی کنید دارید بحث میکنید که چی فیلتر بشه چی نشه.این یعنی تلف کردن وقت.فیلتر بشه مردم میرن سراغ یه شبکه اجتماعی دیگه. صدا و سیما و مسئولین و خبرنگاران باید وقتشون رو وقف چیزای مهم تری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
تلگرام امنیت کشور را به خطر می اندازد / ۹۳ درصد از دانلودهای تلگرام تصاویر و فیلم‌های غیراخلاقی است. خبر کامل این را در کاشمر بصیرببینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
رشته های نرم افزار دانشگاهای نخبه یه تکومی به خودشان نمیدن؟
آخرین اخبار