بیات: محصولات دست چین غیر استاندارد بود و واحد تولیدی‌اش پلمپ شد

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: برند دست‌چین غیر استاندارد بود که با دستور قضایی پلمپ شد و اجازه هیچ گونه فعالیتی را برای تولید ندارد.

اصناف متخلف زیر ذره‌بین تعزیرات
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران درحاشیه دومین جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به گشت‌های مشترک تعزیرات اظهار کرد: با همکاری تعزیرات استان،اداره کل استاندارد استان تهران و قاضی اداره کل تعزیرات گشت‌های مشترکی را داشتیم و مقادیر قابل‌توجهی از لوازم برقی- خانگی شامل کلید، پریز، لامپ و یخچال فریزر غیر استاندارد و همچنین 13هزار متر سیم کابل و 27هزار بطری آبلیموهای غیراستاندارد کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه افزود: موارد تخلفی نیز در زمینه تولید سوسیس و کالباس با برند دماوند که با رنگ‌آمیزی گوشت مرغ به عنوان گوشت قرمز اقدام به تولید می‌کردند را شناسایی و برای پلمپ به مراجع قضایی معرفی شده است.

بیات در خصوص اسامی برندهای متخلف تصریح کرد: تمام این اسامی اعلام شده است که از جمله می توان به برند دست‌چین اشاره کرد که با دستور قضایی پلمپ شده است و اجازه هیچ گونه فعالیتی را برای تولید ندارد.

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: 700پرونده تخلف در سال گذشته برای بررسی در دستور کار قرار دارد که برای مجازات آن‌ها جرایم سنگینی مثل 4سال حبس در نظر گرفته شده است. همچنین 60مورد جعل نشان استاندارد در سطح شهر کشف شده که 2500 بازرسی در سطح 22منطقه شهر تهران و 16شهرستان استان برای رصد کیفیت محصولات را انجام داده‌ایم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
اگر دلیلش واقعا همین بوده''????? تمام برند های آبلیمو غیر استاندارد هستند چرا پلمپشون نمی کنید!!!!!!??????????? راستشذرو بگید
آخرین اخبار