سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر:

مسئولان استان از شرایط لیگ برتر سوء استفاده کردند

نرگس احمدی گفت: مسئولان استان از شرایط لیگ برتر که تیمی سقوط نمی‌کند سوء استفاده کردند آنها 2 روزه تیم بانوان را نابود کردند.

مسئولان استان از شرایط لیگ برتر سوء استفاده کردندنرگس احمدی سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسئولان هیئت استان از قوانین و شرایط لیگ برتر مبنی براینکه تیمی به رقابت‌های لیگ یک سقوط نمی‌کند سوء استفاده و تیم فوتبال بانوان را دو روزه نابود و منحل  کردند.
 
وی ادامه داد: رئیس هیئت فوتبال استان معتقد است تلاش کردن بازیکن خریدن و موفقیت و... در این لیگ بی فایده و فقط برای تفریح است زحمات یازده ساله من را نابود کرد.
 
*در استان بوشهر افراد نامرد و دروغ زیاد است
 
احمدی افزود: متاسفانه در استان بوشهر افراد نامرد و نامردی را زیاد شاهد هستیم، 10 سال در فوتبال بانوان فعالیت کردن لحظه به لحظه زندگی، جوانی‌ام را برای موفقیت این تیم هزینه کردم اما مسئولان طی 2 روز تیم را نابود و منحل کردند.
 
وی ادامه داد: هدف مسئولان هیئت استان نابود کردن تیم بوده است آنها معتقد هستند من عامل اصلی چنین شرایط پیش آمده برای دلوارکشتی هستم، طی 10 سال گذشته مقصر نبودم اما در شرایط کنونی عامل اصلی شناخته شده‌ام.
 
*پول راه رسیدن به لیگ برتر است
 
سرمربی افزود: لیگ برتر بانوان در سطح پایین برگزار می شود از این رو استان بوشهر نیز از این فرصت استفاده کرده است نجاتی رئیس هیئت فوتبال استان لیگ برتر فوتبال بانوان را بی ارزش می داند در این شرایط چه توقعی می تواند از سایر مسئولان داشت.
 
وی افزود: مسئولان استان بوشهر معتقد هستند پول عامل حضور تیم‌ها در لیگ برتر است از این رو هیچ ترس و انگیزه‌ای برای تلاش و بقا در لیگ برتر ندارد.
 
*ورزش با ورود سیاست نابود می شود
 
وی افزود:پس از جدایی‌ام از تیم نایب رئیس هیئت استان بوشهر سرمربیگری تیم را بر عهده گرفت سیاست هنگامی که به حوزه ورزش ورود کند در اینصورت نباید امیدوار به رشد ورزش بود، سیاست ورزش را نابود می کند تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر پس از 10 سال فعالیت با تفکرات و برنامه‌های سیاسی منحل شد. 
 
*بازیکنان پس از یک هفته تحمل گرسنگی تیم را ترک کردند
 
سرمربی تیم ادامه داد: بازیکنان تیم فوتبال دلوار کشتی یک هفته گرسنه و تشنه در تیم حضور داشتند و متاسفانه مسئولان استان بوشهر رسیدگی به بازیکنان نکردند از این رو آنها پس از یک هفته تحمل گرسنگی و تشنگی تیم را ترک کردند و در حال حاضر تیم منحل شده است.

 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار