ساری؛

شناسایی مناطق حساس و زیستی آمل

فرمانده انتظامی آمل از اجرای برنامه‌های محوری پدافند غیرعامل در نیروی انتظامی شهرستان خبر داد و گفت: مناطق حساس و زیستی آمل شناسایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری؛ ولی‌الله گنجیان‌مقدم افزود : پدافند غیرعامل از اهمیت فراوانی در جامعه برخوردار بوده و اقدامات دفاع غیرعامل موجب کاهش هزینه‌ها و ایجاد قدرت دفاع بالاتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در زمینه بالای طبیعی و غیرطبیعی کاربرد زیادی دارد، گفت: حفظ نیروها و ضربه زدن به دشمن به همراه ایجاد ابتکار عمل از دیگر اهداف این اقدامات است.

وی کاهش تلفات و آسیب‌پذیری غیرنظامی از دیگر اهداف پدافند غیرعامل دانست و افزود: در این زمینه همه ادارات، نهادها و سازمان‌ها مسئولیت دارند.

فرمانده انتظامی آمل با اعلام به ینکه در این هفته 12 برنامه محوری از سوی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای همکاران نیروی انتظامی، اعزام کارشناسان انتظامی به مدارس و مراکز تحصیلی در هرماه از جمله این برنامه‌ها است.

گنجیان مقدم گفت: عوامل انتظامی بدون هماهنگی قبلی در این هفته یک روز کاری بدون آب، برق، گاز و تلفن را در قالب مانور پدافند غیرعامل تجربه می‌کنند.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: شناسایی ، مناطق ، حساس ، زیستی ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.