سلیمانی: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و دقایقی را پاسخگوی سوالات آنها بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از مسئولین وزارت ورزش، فدراسیون و بنیاد ایرانیان و تماشاگران تشکر می کنم که ما را در این بازی همراهی کردند.در بازیهای قبلی با روسیه هیچگاه پیروز نبودیم اما امروز توانستیم این تیم را شکست بدهیم. امروز بازی را از تیم ملی فوتسال بانوان دیدید که در حد قهرمانی آسیا بود.

وی گفت:بازیکنانم فوق العاده خسته بودند و خوشحالم از این دو بازی خوب که با روسیه برگزار کردیم. یک برد و یک شکست باعث می شود تا بررسی دقیقی بر روی عملکرد تیم داشته باشیم و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: بازی ها را آنالیز خواهیم کرد تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و در صورت شرکت در رقابتهای گواتمالا با آمادگی خوبی شرکت کنیم. به هر دو تیم تبریک می گویم چرا که بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

وی در خصوص اینکه برای رقابتهای گواتمالا چه برنامه ای دارید، گفت: این بازیکنان هر هفته در لیگ بازی می کنند و بدنشان کاملا آماده خواهد بود اما از لحاظ کار گروهی قبل از اعزام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام خواهیم داد تا در بازیهای جام جهانی بازی خوبی را انجام دهیم. همچنین امیدوارم با قرعه خوبی در بازیهای گواتمالا مواجه شویم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار