برگزاری مناقصه خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌های زیر 20 هزار نفر و دهیاری‌ها

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: برگزاری مناقصه خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌های زیر 20هزار نفر و دهیاری‌ها انجام شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا کاتب در تشریح جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار اول کمیسیون در مورد بودجه پیشنهادی سال 1395 بود که دیوان محاسبات در این رابطه پیشنهادهایی داشت و در کمیسیون مطرح و تصویب شد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار دوم کمیسیون افزود: در ادامه بند (ی) قانون بودجه سال 94 درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار گرفت که براساس آن دولت مکلف است 20 درصد از وجوه آن را در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار دهد.

انعقاد قرار داد با شرکت نفت پاسارگاد جهت تامین منابع

کاتب با بیان اینکه تامین قیر، ماشین آلات عمرانی و خدماتی و منابع پروژه‌های عمرانی دراین بخش گنجانده شده است، ادامه داد: انعقاد قرارداد با شرکت نفت پاسارگاد جهت تامین منابع صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: برگزاری مناقصه خرید ماشین‌آلات نیز انجام شده است و در حال انعقاد قرارداد برای در اختیار قرار دادن ماشین آلات به شهرداری‌های زیر 20 هزار نفر و دهیاری‌ها هستند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.