شیراز؛

دستبند پليس بر دستان سارقان موتورسيکلت

فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" فارس از دستگيري دو سارقان موتورسيكلت و کشف 3 دستگاه موتور سيکلت سرقتي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين ارجمند مزیدی" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتي، هنگام گشت زنی در سطح شهرستان به دو نفر موتور سوار مظنون و پس از متوقف كردن آنها در بررسي مشخص شد موتورسيكلت مسروقه است.

فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" بيان كرد: هردو نفر راكب و ترك نشين موتورسيكلت دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شدند.

سرهنگ "ارجمند مزیدی" افزود: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي اوليه به دو فقره سرقت موتورسيکلت اقرار كه تحقيقات جهت كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از آنها ادامه دارد.

وي تصريح کرد: در عملیات جداگانه ای ماموران آگاهی این شهرستان در سرکشی از موتور سیکلت های توقیفی در پارکینگ دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه  نیز کشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" به شهروندان توصيه كرد: هنگام پارك موتورسيكلت خود ضمن قفل و زنجير، آن را در شعاع ديد خود و افراد مطمئن قرار داده و در صورت امكان موتور سيكلت را در پاركينگ پارك و آن را روشن رها نكنند و در صورتي كه قصد پارك در محل هاي شلوغ را دارند، حتما آن را به نرده هاي حاشيه خيابان با قفل و زنجير ببندند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.