شیراز؛

کشف موادمخدر در فارس

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان فارس از کشف 30 كيلوگرم موادمخدر از نوع شيشه، ‌هروئين و ترياك در اين استان، طي سه عمليات جداگانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمدجعفر تولايي" گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان فارس از طريق گزارش هاي مردمي مطلع شدند افرادی به نام هاي "ح – الف" و "ع – ص" در يكي از خيابان هاي جنوبي شيراز در امر خرید و فروش موادمخدر فعاليت دارند.

وي ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي محل فعاليت اين افراد شناسايي و ضمن دستگيري آنها در بازرسي از آن مكان مقدار يك كيلو و 765 گرم هروئین و ۹ گرم ماری جوانا کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: در شهرستان "داراب" استان فارس نيز ماموران انتظامي آن شهرستان مستقر در ایستگاه بازرسی "قلاتويه"، هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه کامیونت باری مظنون، ‌آن را متوقف و در بازرسي از خودرو 29 كيلو و 400 گرم ترياك کشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

سرهنگ "تولايي" بيان كرد: در شهرستان شیراز نيز ماموران "کلانتری 23 گلدشت" یک دستگاه پژوپارس حامل موادمخدر را شناسايي و پس از متوقف كردن آن ، در بازرسی از خودرو، مقدار ۵۰گرم موادمخدر شيشه و يك دستگاه ترازوي توزين موادمخدر، سه دستگاه تلفن همراه كشف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كردند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.