ساری؛

حفظ جایگاه ایثارگران در جامعه

ایثارگران از جایگاه رفیع و والایی برخوردارهستند و باید جایگاه آن ها حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسئول امور ایثارگران استانداری مازندران در نشست هم اندیشی مسئولان امورایثارگران شهرداری های مازندران بر ضرورت حمایت از ایثارگران تاکید کرد کرد و گفت: ایثارگران در طول سال های دفاع مقدس مجاهدت های ارزشمندی از خود صورت دادند که نیاز است در راستای رفع مسائل و مشکلات آنان گام برداشته شود.

احسان آبیار قمصری افزود: ایثارگران از جایگاه رفیع و والایی برخوردارهستند که باید مقام ارزشمند این عزیزان به درستی و بهترین نحو ممکن حفظ شود.

مسئول امور ایثارگران استانداری مازندران با بیان این که ایثارگران سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند، مسئول امور ایثارگران استانداری مازندران یادآور شد: هرکسی که به ایثارگران خدمت می کند ممنون دار آنها هستیم که نیاز است تلاش های خوبی برای این عزیزان صورت گیرد.

امام جمعه دابو و دشت سر هم در این نشست گفت: اگر امروز ایران اسلامی در استقامت و اقتدار قرار دارد به برکت حضور ایثارگران است که به این عزیزان افتخار می کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که اگر ایثارگری ها و جانفشانی های ایثارگران نبود دشمنان تسلیم ما نمی شدند، افزود: سران ارتجاعی کشورهای غرب در برابر ایران اسلامی به زانو درآمدند و به واسطه خون های پاک شهدا به عزت و عظمت دست پیدا کردیم.

وی با بیان این که ما مدیون ایثارگران و جانبازان هستیم که ضرورت دارد حمایت های ارزنده ای از این عزیزان صورت گیرد، گفت: افتخار می کنیم نظام اسلامی در جایگاه عزت قرار دارد و باید این مسیر ارزشمند را مستحکم و تقویت کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که متاسفانه در خندق فرهنگی قرار داریم، تصریح کرد: انتظار ما از نیروهای ارزشی است که سکوت اختیار نکرده تا امربه معروف و نهی از منکر به عنوان نهضتی در کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: رویکرد شبکه های ماهواره ای تخریب اعتقادات و مبانی دینی است که باید هوشیاری شایسته ای داشته باشیم و این شبکه ها با برنامه های خود به دنبال تحقق اهداف ایادی استکباری هستند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ساری ، حفظ ، جایگاه ، ایثارگران ، رفیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.