شیراز؛

پیشرفت های حوزه دارو و توسعه تخت های بیمارستانی فارس چشمگیر بوده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در حاشیه سفر به استان فارس، پیشرفت های حوزه دارو و توسعه تخت های بیمارستانی در فارس را چشمگیر خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی این سفر را هفتیمن سفر خود به استان فارس از ابتدای دولت یازدهم دانسته و هدف از آن را رفع مشکلات مردم مناطق محروم در زمینه های بهداشت و درمان برشمرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در هر سفر توانسته ایم بخشی از مشکلات مردم فارس را در این زمینه برطرف نمائیم و در این سفر نیز با بازدید و نظارت های جدید، مسئولان مربوطه را مطلع ساخته و در این راستا برنامه ریزی می شود.

دکتر هاشمی در سفر به شهرستان فسا، سلامتکده طب سنتی این شهرستان در بیمارستان دکتر شریعتی را افتتاح کرد.

بازدید از ساختمان و آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا دیگر برنامه وزیر بهداشت در سفر به فسا بود و در ادامه نیز از دو کتاب اساتید دانشگاه علوم پزشکی فسا تحت عنوان "سخنان حکمت آمیز جملات قصار حضرت امام حسین بن علی (ع)" و "صد و هفتاد و ششمین غواص" رونمایی شد.

در ادامه این سفر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) فسا رفت تا دستاوردهای تحول نظام سلامت در این بیمارستان را از نزدیک بررسی کند و در همین برنامه، ارتقای هتلینگ این بیمارستان با افتتاح بخش CCUبیمارستان حضرت ولی عصر(عج) صورت گرفت.

نشست وزیر بهداشت با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی فسا آخرین برنامه این مقام مسئول در شهرستان فسا بود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.