پروین و کریمی در پرسپولیس

علی پروین برای سومین بار از سوی طاهری جهت حضور در باشگاه پرسپولیس دعوت شد.

پروین و کریمی در پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی در مراسم شب عاشورا علی پروین را برای حضور در باشگاه پرسپولیس دعوت کرد که وی بیش از این هم در مراسم جشن شش تایی‌ها و عیادت از سلطان در بیمارستان این کار را انجام داده بود.
 
به هر حال طاهری به پروین گفته که از حضور وی به هر شکلی استقبال می کند و پرسپولیس خانه پروین است. البته به نظر می رسد این بار دعوت مسئولان باشگاه حداقل به حضور علی پروین در یکی از تمرینات  منجر شود.
 
گفتنی است؛ پیش از این قرار بود علی پروین بعد از  درگذشت هادی نوروزی در یکی از تمرینات حاضر شود اما این موضوع به هر علتی منتفی شد به هر حال این احتمال وجود دارد که پروین به علت حساسیت بازی دربی برای  انگیزه دادن به بازیکنان در یکی از تمرینات پرسپولیس حاضر شود.
 
جادوگر به تمرینات سرخپوشان می رود
 
طبق شنیده‌ها این احتمال وجود دارد که علی کریمی قبل از دربی در یکی از تمرینات پرسپولیس حاضر شود.
 
گفته می شود، با توجه به حساسیت بازی دربی سرخابی‌ها، علی کریمی قصد دارد جهت روحیه دادن به بازیکنان پرسپولیس در یکی از تمرینات تیم پرسپولیس در روزهای آتی در درفشی فر حضور یابد.
 
علی کریمی محبوبیت خاصی بین هواداران پرسپولیس دارد،براین اساس هواداران سرخابی معتقدند که حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس باعث افزایش روحیه بازیکنان قبل از دربی می شود.
 
همچنین برانکو هم حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس را با ارزش دانسته است به هر حال باید دید جادوگر قبل از دربی سری به تمرینات پرسپولیس می زند یا نه؟
 
پرداخت غرامت به بازیکن نیمکت نشین
 
باشگاه پرسپولیس به علت شکایت مارکو سیانوویچ به فیفا محکوم به پرداخت غرامت 120 هزار دلاری شده است.
 
پرسپولیسی‌ها در حالی محکوم به پرداخت غرامت به سیانوویچ شدند که این بازیکن در زمان حضورش در پرسپولیس حتی در یک بازی رسمی هم شرکت نکرده بود.
 
گفتنی است، مارکو سیانوویچ در نقل و انتقالات تابستان 92 به جمع سرخپوشان پایتخت پیوسته بود که با شکایت به فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت 120 هزار دلار غرامت کرده است.
 
شایان ذکر است، کل قرارداد سیانوویچ 200 هزار دلار بوده که 50 هزار دلار را در زمان حضورش در پرسپولیس دریافت کرد و مابقی هم قرار است به وی پرداخت شود.
 
اختیارات باقری افزایش می یابد
 
طبق شنیده‌ها، مسئولان پرسپولیس قصد دارند اختیارات باقری را در تمرینات بیشتر کنند به هر حال برانکو از دستیاران خارجی‌اش نسبت به ایرانی‌ها بیشتر مشورت می گیرد اما قرار است وظایف مهمی را به باقری در تمرینات محول کند.
 
سرخپوشان پولدار می شوند
 
باشگاه پرسپولیس در صدد این است که درصدی از قرارداد بازیکنان را تا قبل از دربی بدهد تا آنها با روحیه بالا به مصاف رقیب سنتی شان استقلال بروند.
 
همچنین جری بن سون بعد از گذشت 9 هفته از شروع لیگ هنوز مبلغ پیش قرارداد خود را به طور کامل از باشگاه دریافت نکرده و از مسئولان در خواست کرده تا پایان این هفته به تعهدات مالی خود در قبال وی عمل کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار