توصیه‌ای که مورد قبول برانکو قرار نگرفت

سرمربی پرسپولیس بر خلاف توصیه اطرافیان باشگاه قصد دارد از طارمی در بازی مقابل ملوان استفاده کنند.

توصیه‌ای که مورد قبول برانکو قرار نگرفت

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مسئولان پرسپولیس به برانکو پیشنهاد دادند که به علت دو اخطاره بودن طارمی از این بازیکن مقابل ملوان استفاده نکند تا مبادا طارمی برای بازی دربی محروم شود.

گفته می‌شود: برانکو بر خلاف توصیه اطرافیانش قصد دارد ریسک کند و از بازیکنان دو اخطاره در بازی با ملوان استفاده می‌کند.

 سرمربی پرسپولیس معتقد است اگر طارمی مقابل ملوان بازی نکند آن وقت این بازیکن در دربی تمرکزش را از دست داده و نمی‌تواند بازی همیشگی‌ خود را ارائه دهد.

 بر این اساس وی قصد دارد ریسک سه اخطاره شدن احتمالی طارمی را به جان بخرد و از این بازیکن مقابل ملوان استفاده کند.

*داستان اومانیا و استخوان اضافه

در حالی که گفته می‌شود اومانیا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس استخوان اضافه دارد اما پزشکان پرسپولیس این موضوع را تکذیب کردند.

پزشکان پرسپولیس معتقدند که اومانیا در تمرین دچار مصدومیت شده است و وضعیت جسمانی راین بازیکن کاستکاریی هفته آینده با گرفتن MRI مشخص می‌شود.

گفتنی است، اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیش دچار مصدومیت شده بود به همین دلیل چند بازی نتوانست تیم پرسپولیس را همراهی کنند.

در حال حاضر اومانیا در حال فیزیوتراپی است و قرار است هفته آینده ام آر آی ازیابیش گرفته شود تا وضعیت مصدومیت و طول درمانش مشخص شود.

تقاضای هندوراس‌ها از سرخپوشان فدراسیون فوتبال هندوراس با ارسال دعوت‌نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان حضور بنگستون در اردوی تیم ملی این کشور شده است.

بنگستون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در دو بازی تیم ملی کشورش مقابل کانادا و مکزیک در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه کونکاف به اردوی این تیم دعوت شده است.
 

پرسپولیس بعد از بازی دربی باید در جام حذفی مقابل ذوب آهن قرار بگیرد و مهدی طارمی و سوشا مکانی هم به علت محرومیت این بازی در اختیار ندارد.

بر این اساس در این شرایط بعید است برانکو اجازه دهد بنگستون‌ بعد از دربی روز جمعه عازم تیم هندوراس برای همراهی تیم ملی کشورش شود.

 این احتمال وجود دارد که مهاجم هندوراسی‌ بعد از بازی ذوب آهن- پرسپولیس راهی کانادا شود.

*اردوی سرخ پوشان در هتل المپیک

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز تعطیلی به مناسبت روز عاشورا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه امروز ساعت 16 برگزار می‌شود.

گفتنی است: طبق برنامه بازیکنان پرسپولیس پس از برگزاری تمرین امروز راهی هتل المپیک می‌شوند تا قبل از بازی با ملوان در آنجا مستقر شوند.

*هانی نوروزی را به استادیوم نمی‌برند

 بازیکنان پرسپولیس بعد از مرگ هادی نوروزی، تصمیم گرفتند که  هانی پسر هادی نوروزی را تنها نگذارند.

 بر این اساس آنها هانی را همراه خود همه جا می‌برند تا وی احساس تنهایی نکند اما انتشار عکسی از خواب رفتن هانی پسر هادی نوروزی روی نیمکت پرسپولسی باعث شد که خیلی از اهالی فوتبال نسبت به این اقدام سرخ پوشان انتقاد کنند.

 حتی علی پروین به بنگر و چند بازیکن پرسپولیس سفارش کرد که هانی را به استادیوم نبرند.

 بر این اساس بازیکنان پرسپولیس قرار است  توصیه پروین را گوش کنند و هانی را به استادیوم نبرند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار