سردار حسینی: فقط معابر مقابل اماکن مذهبی و هیئت‌های بزرگ مسدود است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمامی نیروهای پلیس راهور در تمامی مناطق پایتخت به خصوص مناطقی که اماکن متبرکه را در بر گرفته‌اند حضور داشته و به دلیل حجم دسته‌های عزاداری و جلوگیری از ازدحام ترافیک ممنوعیت موقت تردد وسایل نقلیه را در نظر خواهیم گرفت.

سردار حسینی: فقط معابر مقابل اماکن مذهبی و هیئت‌های بزرگ مسدود استسردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تمهیدات انجام شده پلیس راهور به مناسبت شب تاسوعا اظهار کرد: تمامی نیروهای پلیس راهور از امشب تا شام غریبان در تمامی مناطق پایتخت به خصوص مناطقی که اماکن متبرکه را در بر گرفته‌اند حضور داشته و مطمئنا در این مناطق به دلیل حجم دسته‌های عزاداری و جلوگیری از ازدحام ترافیک ممنوعیت موقت تردد وسایل نقلیه را در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: روان سازی بار ترافیک در مقابل تکایا، دسته‌های عزاداری و اماکن متبرکه تهران طوری انجام خواهد شد که اختلالی برای تردد آمبولانس و خودروهای امدادی ایجاد نشود .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: هر گونه تخلفی از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز که حادثه آفرین باشد با برخورد جدی پلیس راهور مواجه شده و اعمال قانون مثل همیشه خواهد بود.

سردار حسینی تصریح کرد: جو مطلوبی در سطح شهر حاکم است و مشکل خاصی تا این ساعت در راه‌های پایتخت نداریم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.