همدان؛

معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال پاس تا یکشنبه هفته آینده

حسن عزیزی گفت: چند گزینه را برای بررسی نهایی اعضای هیات مدیره معرفی کرده ایم و در نهایت بهترین نفر که همسو با اهداف و شرایط تیم پاس باشد را انتخاب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرعامل پاس افزود:  تمرین آماده سازی تیم پاس با هدایت علی اکبر پورمسلمی مربی این تیم پیگیری می شود و به احتمال زیاد روز یکشنبه سرمربی جدید در تمرین تیم معرفی خواهد شد.

عزیزی با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا قبل از بازی هفته آینده مقابل خیبر خرم آباد سرمربی جدید را انتخاب کنیم اظهار داشت: مهابادی به درخواست شخصی و طی توافقی از پاس جدا شد و درصد زیادی از قرارداد مالی خود را بخشید.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه علاقه ای به تغییر سرمربی نداشتیم اما شرایط نتیجه گیری و درخواست شخص مهابادی باعث شد تا در نهایت طی توافق دو طرفه تصمیم به قطع همکاری گرفته شود.

وی افزود: هنوز فرصت برای جبران نتایج از دست رفته وجود دارد منتهی انتظار داریم بازیکنان بیشتر تلاش کنند تا در نهایت از شرایط بحرانی قعرجدول خارج شویم.

وی با قدردانی از اعضای هیات مدیره باشگاه پاس گفت: استاندار و سایر اعضای هیات مدیره در حد توان حمایت لازم را از تیم دارند و در مقابل این توقع را هم دارند که تیم پاس نتایج بهتری را کسب کرده و به جایگاه بالای جدول صعود کند.

وی گزینه های سرمربیگری پاس را بیشتر غیربومی و از مربیان نام آشنای فوتبال ایران برشمرد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: همدان ، مربی ، فوتبال ، هفته ، پاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.