جدال قوهای سفید با ژرمن ها در جهنم پارک دو پرانس

رقابت های روز دوم هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در سراسر اروپا پی گیری می شود.

جدال قوهای سفید با ژرمن ها در جهنم پارک دو پرانسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با برگزاری رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در سراسر قاره سبز امشب دیدار های زیادی برگزار می شود که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

در گروه A  این رقابت ها و مهم تریت دیدار امشب رئال مادرید به دیدار پاری سن ژرمن می رود.

پاری سن ژرمن

شاگردان لورن بلان در حال حاضر در صدر جدول لیگ فرانسه قرار گرفته اند. پس از ناکامی فصل گذشته مقابل بارسا، امسال ژرمن ها  با تقویت خود و جذب بازیکنانی نظیر دی ماریا، مصمم است که حداقل تا نیمه نهایی پیش برود. با این حال، پاریسی ها با اولین چالش جدی خود در این مسابقات، امشب در خانه روبرو خواهند شد، جایی که باید به مصاف پرافتخار ترین تیم اروپا بروند. تقابل آنخل دی‌ماریا با تیم سابقش نیز از حساسیت‌های ویژه ای برخوردار خواهد بود.

رئال مادرید

شاگردان رافا بنیتس در عملکردی مشابه صدر جدول لالیگا را به خود اختصاص داده اند وبالاتر از سلتاویگو و بارسلونا قرار گرفته اند. سپیدپوشان در لیگ قهرمانان  نیز در صدر جدول گروهشان قرار دارند و برای تداوم این صدرنشینی، امشب باید عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. این اولین تقابل رسمی رئال با پاری سن ژرمن در سال‌های اخیر در اروپا است که البته حساسیت های ویژه ای نیز دارد. سپیدپوشان برای بازی امروز، کریم بنزما، خامس رودریگس و په په را در اختیار نخواهند داشت.
در گروه B  این رقابت ها دو تیم زسکا مسکو و منچستر یونایتد با یکدیگر دیدار می کنند.

زسکامسکو

زسکا با یک پیروزی و یک شکست، مثل سه تیم دیگر گروه، سه امتیازی است ولی به خاطر تفاضل گل کمتر، در رده ی چهارم قرار گرفته است. از سال 2006، زسکا موفق به کلین شیت کردن در چمپیونزلیگ نشده و همین موضوع، از لحاظ روحی روانی، پوئنی منفی برای بازیکنان این تیم محسوب می‌شود. آخرین باری که دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند، زسکا با تک گل والنسیا مغلوب منچستریونایتد شد.بیبراس ناتخو، تنها مصدوم زسکا است که احتمالا دیدار امروز را از دست خواهد داد.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال ، مثل زسکا، یک پیروزی و یک شکست در 2 بازی خود کسب کرده اند و با 3 امتیاز، در رده ی دوم جدول گروهشان قرار دارند.بزرگترین چالش پیش روی فان خال و شاگردانش در این دیدار، آب و هوای سرد روسیه است که امکان اجرای بازی تند و سریع را از شیاطین سرخ گرفته و احتمال مصدومیت را نیز بالا می‌برد.بدون شک بهترین تیم‌ها نیز در روسیه به مشکل می‌خورند و همین موضوع، کار یونایتد را برای بازی امروز سخت خواده کرد. احتمالا فان‌خال، ترکیب منچستر مقابل اورتون که 3-0 پیروز شد را تغییر نخواهد داد و شاید مایکل کریک را به جای شواین اشتایگر به زمین فرستاده وبه هافبک آلمانی استراحت دهد.لوک شاو، مک‌نیر و اشلی یانگ مصدومین یونایتد هستند.

در گروه D  نیز دو دیدار انجام می شود که هر دو از اهیت بالایی برخوردار است.

سویا-منچستر سیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب 1 پیروزی و 1 باخت، در رده ی سوم جدول گروهشان قرار گرفته اند. سیتی که در لیگ برتر صدرنشین است، در اروپا عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و نتوانسته ثبات نسبتا خوبش در لیگ برتر را در چمپیونزلیگ نیز ادامه دهد.به علاوه، سیتی با لشکری از مصدومین در این بازی ظاهر خواهد شد و مقابل حریف سرسخت اسپانیایی، کار سختی خواهد داشت. سمیر نصری، سرخیو آگوئرو، داوید سیلوا، مانگالا و کلیشی، مصدومین سیتی برای این بازی هستند. کمپانی پس از مدت‌ها، شرایط بازی کردن را پیدا کرده و احتمالا به میدان خواهد رفت.

سویا

شاگردان اونای امری که در لالیگا عملکرد خوبی نداشته اند، در حال حاضر در چمپیونزلیگ در رده ی دوم گروهشان، پایین تر از یوونتوس قرار گرفته اند. دو تیم تقابلی با یکدیگر در سال‌های اخیر نداشته اند و این اولین بازی رسمی بینشان در چمپیونزلیگ است. سویا که چاریکو، کاکوتا و اسکودرو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت،پس از مدت ها عادل رامی و اور بانگا را آماده ی بازی کردن می‌بیند و می‌تواند از آنها در دیدار امشب استفاده کند.

در دیدار دیگر این گروه یونتوس و موشن گلادباخ به مصاف هم می روند.

یونتوس-موشن گلادباخ
یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری در سری آ، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و بسیار دور از انتظار ظاهر شده‌اند، با این حال، در اروپا و در گروه مرگ رقابت‌ها، بیانکونری ها بسیار درخشان ظاهر شده و در صدر جدول قرار دارند. یووه برای ادامه این روند، به کسب پیروزی در دیدار امروز نیاز دارد ولی به نظر نمی‌رسد که کار سختی مقابل حریف پیش روی داشته باشند.مارتین کسرس و استفان لیشت‌اشتاینر، مصدومین یووه هستند و احتمالا کوادرادو، جای لیشت‌اشتاینر را پر خواهد کرد. همچنین به احتمال زیاد، دیبالا از ابتدا در میدان خواهد بود. به جز این دو تغییر، انتظار تغییر دیگری نسبت به دیدار مقابل اینتر انتظار نمی‌رود.

مونشن گلادباخ

مونشن گلادباخ بدون کسب امتیاز و با دو شکست مقابل سیتی و سویا، در قعر جدول گروه مرگ رقابت‌ها قرار گرفته است. در صورت شکست در دیدار امروز، عملا کار آنها در چمپیونزلیگ امسال به پایان خواهد رسید و شانس بسیار کمی برای صعود خواهند داشت. با این حال، آنها در اوایل هفته موفق شدند 5-1 آینتراخت را شکست داده و با روحیه ای بالا پا به دیدار امروز خواهند گذاشت. پاترین هرمان، مارتین استرانزی و نیکو شولز، مصدومین مونشن گلادباخ هستند که این بازی را از دست خواهند داد.

دیدارهای امشب به شرح زیر است:

گروه A
پاری سن ژرمن-رئال مادرید
مالمو-رئال مادرید

گروه B
وولفسبورگ-آیندهوون
زسکا مسکو-منچستریونایتد

گروه C
اتلتیکو مادرید-آستانه
گالاتاسرای-بنفیکا

گروه D
یونتوس-موشن گلادباخ
سویا-منچسترسیتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار