عبدی:

کمیته انضباطی، فوتبالی به مسائل نگاه کند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس بعد از پایان جلسه امروز گفت: همه عوامل باشگاه از مدیریت تا بازیکنان سعی میکنند که کار خود را به درستی انجام دهند.

کمیته انضباطی، فوتبالی به مسائل نگاه کندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین عبدی، در ادامه عنوان کرد: همه ما به دنبال این هستیم که بهترین شرایط را برای مجموعه باشگاه پرسپولیس فراهم کنیم.
 
وی درباره مطالبات نوروزی گفت: بازیکنی قرارداد دارد و هادی نوروزی هم از این امر مستثنی نیست اما باشگاه برای اینکه تعهدات مالی‌اش را نسبت به نوروزی عملی کند با مشکلاتی دست به گربیان است به هر حال باشگاه باید حق و حقوق کاپیتان فقید خود را پرداخت کند.
 
وی در مورد رفتار زننده برخی بازیکنان پرسپولیس در بازیهای اخیر گفت: معتقدم که بازیکنان باید بدانند که چه وظیفه ای دارند و هر رفتاری می تواند عواقب زیادی داشته باشد.
 
باشگاه نامه نگاری‌هایی با کمیته انضباطی انجام داده و مسئولان باشگاه پیگیر آن هستند.
 
 
وی در ادامه عنوان کرد: کمیته انضباطی و کمیته‌های دیگر فدراسیون شرایط همه تیمها را یکسان ببینند فقط بحث تنبیهی در احکام کمیته انضباطی نباید باشد و بحث تربیتی هم باید در نظر بگیرند همه جوانب را در نظر بگیرند و بعد رای صادر کنند.
 
وی درباره بازی پرسپولیس مقابل صبای قم و رفتار برخی از بازیکنان گفت: فشار بازی باعث شده که بازیکنان عصبی شوند به هر حال نورمحمدی و سوشامکانی جزو بازیکنان پرسپولیس هستند و برخوردهایشان سهوی بوده است. به هر حال باشگاه پرسپولیس هم برخورد لازم را با بازیکنان متخلف خواهد کرد.
 
وی در پایان درباره برنامه ریزی لیگ برتر و افزایش مصدومیت‌ها خاطر نشان کرد: یک درصدی از مصدومیت بازیکنان بین‌المللی و در حدود 5 درصد است و به مرور هم کمتر می شود، شاید مسئولان به دنبال این هستند که هم به تیم ملی و هم به باشگاه ها کمک کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار