آتش سوزی در محل اسکان پناهجویان در فورتسهایم؛ 4 کشته و 4 مجروح

آتش سوزی عمدی در محل اسکان پناهجویان در جنوب غرب آلمان چندین کشته و مجروح بر جای گذاشته است.

آتش سوزی در محل اسکان پناهجویان در فورتسهایم؛ 4 کشته و 4 مجروحبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، افراد ناشناس بامداد سه‌شنبه محل اسکان پناهجویان در فورتسهایم در شمال شهر اشتوتگارت را به آتش کشیدند.

در این آتش سوزی چهار نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند. هویت قربانیان این حادثه هنوز مشخص نشده است. این در حالیست که در شهر رمزک واقع در شمال شرق اشتوتگارت نیز ساختمان مجاور اردوگاه پناهجویان به آتش کشیده شد.

این حادثه با تلاش حدود 100 آتش نشان برای مهار آتش همراه بود و تلفاتی در پی نداشت.

پلیس اعلام کرد: این ساختمان خالی از سکنه بود و قرار نبود برای اسکان پناهجویان مورد استفاده قرار گیرد.

اتحادیه روزنامه‌نگاران آلمان نیز روز سه‌شنبه از مقام‌های این کشور درخواست کرد عوامل حمله به روزنامه‌نگاران در راهپیمایی گروه ضد اسلامی پگیدا در شهر درسدن واقع در شرق آلمان تحت پیگرد قرار گیرند.

جنبش پگیدا مخالف ورود پناهجویان به آلمان است و از دولت درخواست کرده سیل هجوم پناهجویان به کشور را متوقف کند.

در تظاهراتی که این گروه ضد مهاجران روز دوشنبه ترتیب داده بود، دست‌کم سه روزنامه‌نگار هدف حمله افراد حاضر در این تظاهرات قرار گرفتند.
آتش سوزی در محل اسکان پناهجویان در فورتسهایم؛ 4 کشته و 4 مجروح
هندریک زوئرنر، سخنگوی اتحادیه روزنامه‌نگاران آلمان گفت: تمایل اعضای پگیدا برای حمله به اصحاب رسانه در طول سال گذشته افزایش یافته است.

وی همچنین افزود: شرکت کنندگان در تظاهرات روز دوشنبه - سالروز تاسیس این گروه – شعارهایی علیه مهاجران، دولت و روزنامه‌نگاران سر دادند.

منبع: پرس تی وی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار