منوچهری: آماده رویارویی با نفت هستیم/ حاضر به انتقال دوقلوها به باشگاه‌های داخلی نیستم

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با روحیه‌ای بالا آماده رویارویی با نفت هستیم.

منوچهری: آماده رویارویی با نفت هستیم/ حاضر به انتقال دوقلوها به باشگاه‌های داخلی نیستم
حمید منوچهری، سرپرست راه‌آهن در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری کلاس زبان در این باشگاه گفت: مسئولین راه‌آهن برای اعضا تیم کلاس زبان برگزار کردند تا در برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت این باشگاه مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان سروحال و با روحیه بسیار بالا در تمرینات حاضر می‌شوند و آمده دیدار با نفت هستیم.

سرپرست تیم راه‌آهن در ادامه خاطرنشان کرد: روز گذشته کیانیان مالک باشگاه و محمودی و رحیمی و ابراهیمی از مدیران این باشگاه در تمرین حاضر شدند و پاداش دو بازی گذشته را پرداخت کردند.

وی در خصوص این که شنیده می‌شود در تعطیلات نیم فصل دوقلوهای راه‌آهن میلاد و مهرداد محمدی از سوی تیم‌های لیگ برتری با پیشنهاداتی روبرو هستن اذعان داشت: این خبر را نه تایید می‌کنم نه تکذیب اما این بازیکنان با باشگاه راه‌آهن یزدان قرار دادی 5 ساله دارند و 4 سال از قراردادشان باقی‌مانده است.

هر باشگاهی بخواهد این بازیکنان را به خدمت بگیرد طبق قانون باید باشگاه راه‌آهن مذاکره کند، البته اولویت باشگاه و خود برادران محمدی لژیونر شدن است خوشبختانه باشگاه از نظر مالی مشکل ندارد و از نظر من حاضر به واگذاری این دو بازیکن به باشگاه‌های داخلی نیستم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار