میزبانی:دوچرخه سواری ایران با من رشد کرد

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواری ایران با حضور من در میادین ورزشی کشور و آسیایی رشد کرد.

 قادر میزبانی در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با توجه به اینکه دوچرخه سواری کشور با حضور علاقمندان این رشته پیگیری می شود تا چند سال آینده ما با بحران پشتوانه سازی مواجه خواهیم بود و در آینده جوانان و ملی پوشان درخششی ندارند. 
 
وی افزود: باید فدراسیون با آموزش و پرورش تعامل بیشتری داشته باشد تا جوانان به این رشته روی آورند و فعالیت خود را آغاز کنند و بستری به همراه انگیزه برای  نوجوانان فراهم شود. 

میزبانی در ادامه تصریح کرد: تمام ورزشها مشکلات مالی دارند، ولی دوچرخه سواران چند برابر با این اتفاق دست و پنجه نرم می کنند زیرا وسیله های آن بسیار گران قیمت است.

وی تاکید کرد: تبریز به عنوان قطب دوچرخه سواری کشور،در  تابستان که بهترین فصل برای دوچرخه سواری است رکابزن نداشت.
 
میزبانی در خصوص مدال‌هایش خاطر نشان کرد: تعداد مدال‌هایم از دستم در رفته است اما اینطور می‌توانم بگویم که دوچرخه سواری ایران با قادر میزبانی رشد کرده و تعدادی از رکابزنان که هم اکنون به جایگاهی رسیده‌اند در آن زمان با من هم دوره بودند اما بعد از سن 37 سالگی رشد پیدا کردند و من در جوامع ملی و آسیایی تنها کسی بودم که توانستم قد اعلم کنم. 
 
وی یادآور شد:به تمام اهدافم  در ورزش رسیده‌ام و مدال‌ها و جایگاه‌هایی که می‌خواستم را به دست آورده‌ام و در حال حاضر قصدم نشان دادن راه درست به جوانان است .
 
میزبانی در ادامه بیان کرد: در مسابقات المپیکی شرکت نمی‌کنم زیرا حیاتی نیست اما  اگر  تیم ملی به من نیاز داشته باشد در  کنار تیم ملی خواهم ماند. 


 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار