کرمان؛

نوای "السلام علیک یا ابا عبدالله" در ریگان طنین انداز شد

آوای دلنشین زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام ریگان با حضور تمامی روسای ادارات وکارکنان دستگاهای اجرایی این شهرستان هر روز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛ امام جمعه ریگان گفت: به همت دستگاهای اجرایی شهرستان زیارت عاشورا قبل از ساعت اداری در محل پارک شهدای گمنام بر گزار می شود وهرکدام از دستگاهای اجرایی یک روز میزبان مراسم می باشند .

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی افزود: با برگزاری زیارت عاشورا در محل پارک شهدای گمنام ودر جوار قبور مطهر شهدا مردم نیز از این مراسم استقبال کردند .



وی تصریح کرد : مراسمات عزاداری در شهرستان ریگان با شکوه خاصی در حال برگزاری است که این مراسم در مسجد جامع هر روز بعد از نماز مغرب وعشا با حضور خطیب توانا از قم ومداحی از استان یزد برگزار می شود .

امام جمعه ریگان به عزاداری های ماه محرم اشاره کرد و گفت: این عزاداری ها باید به شکلی باشد که مردم از آنها بهره کامل را ببرند و مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان کرد: در کمیت و کیفیت عزاداری های شهرستان دقت شود و عزاداری ها باید هدایت و برنامه ریزی شوند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.