شهنازی: از تابستان بحث حضور من در سايپا مطرح بود

سرمربی تيم واليبال سايپا البرز گفت: از تابستان بحث حضور من در اين تيم مطرح بود و انتخاب من تصميمی بود كه باشگاه گرفت.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش بر روی نیمكت تیم والیبال سایپا در فاصله كوتاه مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال، گفت: از تابستان بحث حضور من و یا فرهاد نفرزاده در تیم سایپا مطرح بود اما در نهایت مسئولان باشگاه سایپا تصمیم گرفتند هدایت تیمشان را به من واگذار كنند.

وی با بیان این مطلب كه از دلایل تغییر عقیده مسئولان باشگاه سایپا بی خبر است، اظهار كرد: من نمیدانم چرا تصمیم مسئولان باشگاه ناگهان تغییر كرد با این حال من تمام تلاشم را خواهم كرد كه در فاصله مانده تا شروع مسابقات بهترین تیم ممكن را از لحاظ جسمی و روحی روانه میدان كنم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال كه چند درصد از بازیكنان تیم به انتخاب خودش جذب تیم شدند،‌ گفت: وقتی من هدایت این تیم را برعهده گرفتم برخی بازیكنان از فصل پیش با این تیم قرارداد داشتند و برخی‌ هم پیش از حضور من برای این فصل به تیم دعوت شده بودند.

شهنازی با بیان این كه كاركردن با بازیكنانی كه انتخاب من نیستند،‌ شرایطی است كه پذیرفته‌ام ، افزود: باید با همین بازیكنانی كه در تیم سایپا حضور دارند كار كنم. البته باید بگویم كه خوشبختانه بازیكنان خوبی در این تیم حضور دارند و در این مدت كوتاه كه دركنار این تیم و در تمرینات حضور دارم باید اذعان كنم نفرات سایپا هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی خوب هستند.

سرمربی سایپا به نحوه برگزاری مسابقات لیگ اشاره كرد و افزود: ما تصمیم داریم كه بازی به بازی درباره مسابقات فكر و برنامه‌ریزی كنیم. اگر بخواهیم از حالا پیش‌بینی كنیم كه به پلی‌آف خواهیم رفت یا خیر قطعا نتیجه دلخواه خود را نخواهیم گرفت.

وی در ادامه عنوان كرد: همه بازی‌های این فصل در لیگ سخت خواهد بود زیرا تیم‌های خوب با سرمایه‎گذاری عالی در لیگ حاضر هستند. تیم من بازی‌های خود را با دیدار با شهرداری تبریز آغاز خواهد كرد. دیداری كه بدون شك آسان نخواهد بود.

شهنازی در پایان گفت: در حال حاضر تمام تلاش ما در تمرینات این است كه تیم را به بهترین شرایط ممكن برسانیم تا تیمی خوب برای حضوری قدرتمندانه در لیگ آماده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار