امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح به صورت جدی دنبال شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امر به معروف و نهی از منکر همان پیشگیری از وقوع جرم است و در سطح نیروهای مسلح باید به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش  گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در بیست و دومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح، افزود: ایران اسلامی امروز حرف اول را در منطقه می زند و یکی از وظایف مهمی که قانون آن به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است، امر به معروف و نهی از منکر توسط نیروهای مسلح است.

وی، با تاکید بر احیای این فریضه الهی اظهارکرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به معنای واقعی اجرایی شود؛ میزان وقوع جرایم به شدت کاهش می یابد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که پیشگیری از وقوع جرم راهکارهای اساسی و منطقی می خواهد، تصریح کرد: این موضوع به طور دایم در حال ارزیابی و تحلیل است تا به روش های جدید دست یابیم.

بهرامی، تاکید کرد: نباید هیچ وقت از موضوع راهبردی پیشگیری از جرایم کوتاه بیاییم و همین رویکرد باعث شده است سطح وقوع جرم در نیروهای مسلح هر سال کاهش یابد.

وی، اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل جانفشانی شهدا و امام شهدا است، نیروهای مسلح دارای قدرت و تأثیرگذاری بسیاری در منطقه و جهان هستند.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار