همدان؛

افتتاح دومين مدرسه خير ساز استان همدان

دومین مدرسه خیر ساز استان همدان در روستای تکه نهاوند افتتاح و از خانم معلم فداکار این مدرسه به عنوان اولین معلم فداکار و بشردوست استان همدان قدردانی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر جمعیت هلال احمر استان همدان در این مراسم با اشاره به اینکه امداد و نجات از اساسی ترین ماموریت های هلال احمر است ،گفت : آموزش همگانی در بین همه قشرها در دستور کار این جمعیت قرار دارد . 

مدیر آموزش و پرورش نهاوند هم انتخاب مدرسه شهید ثانی را به عنوان دومین مدرسه بشر دوست استان همدان را فرصتی مناسب برای ارج نهادن به زحمات و ایثار گری معلمان فداکار به ویژه خانم مولوی دانست .

علیرضا تکلو گفت : اردیبهشت امسال تعدادی از دانش آموزان مدرسه شهید ثانی روستای تکه برای گذراندن اردوی آموزشی خود به سراب گاماسیاب مراجعه کرده بودند که پس از ساعاتی یکی از دانش آموزان در رودخانه خروشان گاماسیاب گرفتار می شود و خانم مولوی برای نجات جان دانش آموز در حال غرق به داخل آب می رود ، اما پس از نجات جان دانش آموز خودش دچار سانحه و بی هوش می شود ، و با سر و صدای دانش آموزان ، یکی از رهگذران خانم معلم فداکار را از آب درآورده و با انجام کمک های اولیه جان وی را نجات می دهد .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.